<$BlogRSDUrl$>

24.12.03

μούφα 

*
Ενώ ετοιμάζομαι για αναχώρηση παίρνω ι- μέιλ από φίλη καλή :
Γαμώτο. Λες να σε γλωσσόφαγα εγώ και δεν φεύγεις σήμερα; Σκεφτόμουν ότι θα μου έλλειπες από την συνάντηση και φαίνεται ο θεός των βροχών, των μουσώνων, των λοιμών και των καταποντισμών αποφάσισε να είναι μαζί μου.[...] Προσπάθησα να σου γράψω κάτι περί sex αλλά τίποτα. Προφανώς οι φήμες περί της σεξουαλικής μου απελευθέρωσης είναι ''μούφα''. Έχω υποστεί τεράστια ήττα. Είχα και εγώ κάτι να στηρίζω την ύπαρξη μου, να υψώνω το ανάστημα μου, να ταΐζω την ματαιοδοξία μου, αφού δεν ανήκω στις συμπαθείς τάξεις των διανοουμένων, των φωτομοντέλων, ( γι αυτό είσαι υπεύθυνος εσύ, μιας και μου έχεις κομμένες τις γέφυρες με τον κύριο Φουστάνο [..] ) των επιστημόνων και των ξανθιών [...]. Χάρηκα λιγάκι [...] που διαπίστωσα πως μπορώ να διατηρήσω την φήμη του « θηλυκού kukuzeli ». Και αυτό γιατί μόλις βρήκα κάποια γράμματα, σταλμένα στο παρελθόν σε αγαπημένους φίλους και διαπίστωσα με μεγάλη μου χαρά, ότι λείπουν τα επίθετα! yesss!

Άπόσπασμα απο χαμένο γράμμα :
Τρίτη μεσημέρι. Ζέστη. Κακά σημάδια στον ορίζοντα. Τριγμοί ημικρανίας. Νόμιζα ότι δεν θα ξαναρθεί αυτό το πράγμα. Κλάμα πολύ στην ανάλυση. Κλάμα μετά. Ύπνος βαθύς, βαρύς. Τριγυρνάει στο μυαλό μου μια «τυχαία» φράση του Συμεών : «Πίνω για να θυμάμαι» . Γέλασα τότε που την άκουσα, κλαιω τώρα που την θυμάμαι.[...] Θυμός, θύμηση , θυμικό, Θυμιώ. «Θύμωσε η Θυμιώ!» έλεγε η μαμά μου για μένα μικρή.


Φυσικά ρώτησα πριν τα βάλω. Άλλαξα και τα ονόματα


buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?