<$BlogRSDUrl$>

22.3.04

ΤΟΠ ΟΦ ΔΕ ΠΟΠΣ ( IΙ ). 

*
Μεσημεράκι. Καλοκαίρι. Στο κατάστημα αφοι Λαμπρόπουλοι. Όλο τ' απόγευμα χθες καμάρωνα το φορητό γραμμόφωνο που μου αγόρασε ο μπαμπάς. Ένα κουτάκι ( κουτάρα μου φαινόταν ) με γαλάζια ράχη που πάνω της ήταν ενσωματωμένο το μεγάφωνο. Είμαστε εδώ, ο μπαμπάς μου κι εγώ, για ν' αγοράσουμε δίσκους. « Τι θα προτιμούσατε ;» με ρωτάει ο υπάλληλος κι εγώ κοιτάω τον μπαμπά μου. Δεν περνάει απ το μυαλό μου ότι ο πληθυντικός είναι όλος δικός μου. « Έχετε κάτι υπ’ όψιν σας ; Κάτι Ελληνικό ή κάτι ξένο; » με ξαναρωτάει. « Όχι, όχι ελληνικό. Κάτι με πολλά ντραμς » του λεω. Φεύγω με δυο σαρανταπεντάρια. Ένα της Ρίτα Παβόνε κι ένα του Ρόκι Ρόμπερτς. Δεν κατάφερα ποτέ να θυμηθώ από που έμαθα τη λέξη «ντραμς».

(συνεχιζεται...)


buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?