<$BlogRSDUrl$>

12.6.04

Ταξί. 

*
Το άρθρο αυτό μου θύμισε το "Βίος και πολιτεία" ( 1987 - ο σωστός τίτλος είναι : bios και πολιτεία ), ταινία του Ν. Περάκη.
*
Ο Κοντογιαννίδης παίζει τον ταξιτζή, συνδικαλιστή, πρόεδρο του σωματείου των ταξιτζήδων. Ο Πουλικάκος παίζει τον αναρχικό κινηματογραφιστή, ο Τάκης Μόσχος το διαφημιστή, ο Κιμούλης τον τρομοκράτη και ο Παναγιωτίδης την αδελφή σκηνογράφο. Σειρά στο στρατό. Είναι αποκλεισμένοι ( μαζί με με μια βόμβα ) και συζητάνε :
*
Πουλικάκος : Συμπέρασμα ο τρομοκράτης βλάπτει και τους κοινωνικούς αγώνες...
Κοντογιαννίδης : Για κάτσε, για κάτσε δεν το 'πιασα.
Πουλικάκος : ...αλλά μόνο επειδή υπάρχει το κράτος...
Μόσχος : ( πετάγεται από πίσω ) Τι θες ρε να το καταργήσουμε ; ( σηκώνεται από την θέση του - στον Κοντογιαννίδη : ) Πρόσεξε Πάνο να στο πω απλά...παίρνεις τρεις τρομοκράτες στο ταξί και τους πας ας πούμε στην Ομόνοια. Ωραία. Τους παρατάς εκεί, αυτοί βάζουν μία βόμβα και κατεβάζουν μερικές τζαμαρίες. Πας τώρα εσύ την άλλη μέρα με το σωματείο να ζητήσεις αύξηση και σε πλακώνει η αστυνομία.
Κοντογιαννίδης : Εμένα ; Και τι φταιω 'γω που βάλαν τη βόμβα;
Μόσχος : Εσύ δεν τους πήγες στην Ομόνοια ;
Κοντογιαννίδης : Εγώ.
Μόσχος : Για να μην ξαναβάλουνε βόμβα, απαγορεύουν τα ταξί στην Ομόνοια.
Κοντογιαννίδης : Σιγά μην απαγορεύσουν τα ταξί στην Ομόνοια... ( γελάει απαξιωτικά )
Παναγιωτίδης : ( ψύχραιμα ) Κι εγώ δεν το πιστεύω αυτό...Αλλά μπορεί να σας κάνουν σωματικό έλεγχο στα Χαυτεία...
Κοντογιαννίδης : ( γέλια )
Μόσχος : Στα λέω υπερβολικά ρε κόπανε για να το καταλάβεις!
Κοντογιαννίδης : Και τι είμαι ; βραδύνος ;
*
Κοντογιαννίδης : Δε μου λες, λέει τίποτα [ η διακήρυξη του πρωθυπουργού, που είναι αντιγραφή της προκήρυξης του τρομοκράτη Κιμούλη ] για τα κόμιστρα ;
Κιμούλης : Όχι για τα κόμιστρα ούτε κι εγώ λέω...
Κοντογιαννίδης : ...μας γράφετε όλοι κανονικά δηλαδή...
Κιμούλης : Όχι, για το πρόβλημα του κομίστρου μιλάω εγώ στο συγκοινωνιακό και στο ενεργειακό, δηλαδή εκεί μέσα λέω και για τα ταξί με τους συσσωρευτές...
Κοντογιαννίδης : ...τι δηλαδή, να πηγαίνει τ' αμάξι με μπαταρία ; ( εξανίσταται ) Τι λες ρε Καραμαζώφ όλοι με τα ταξί τα βάλατε έτσι ; ...Προχθές κι ο άλλος, πως τον λένε, αυτός του ΛΑ.ΣΥ., πως τον λένε...
Κιμούλης : Ο Παπαλουκάς...
Κοντογιαννίδης : Ο Παπαλουκάς. Κι έλεγε να βάλουμε και ηλεκτρική ενέργεια, σιγά μη βάλουμε και ατομική να πούμε. Ξαφνικά γίναμε όλοι προοδευτικοί. Μας φταιν' τα ταξί...
*




buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?