<$BlogRSDUrl$>

4.10.04

Καλοί μου άνθρωποι ξέρετε από βέσπα; 

*
Η οθόνη μου, η οθονίτσα μου. Κάθε δεύτερο ή τρίτο ή τέταρτο πίξελ της, έχει γίνει κοκκινομώβ.Η οθόνη μου μοιάζει να είναι καλυμμένη από ένα κοκκινομώβ δίχτυ. Αποτέλεσμα : βλέπω με μεγάλη δυσκολία. Ξεκίνησε ανώδυνα, πριν από ένα μήνα περίπου, τον καιρό που κατέβασα και εγκατέστησα το σέρβις πακ δύο των Γουίντοους. Άνοιγα ένα παράθυρο, ας πούμε, κι όταν το έκλεινα, στην περιοχή εκείνη εμφανιζόταν το δίχτυ. Και μετά επεκτεινόταν σε όλη την οθόνη. Έμενε στην οθόνη για λίγο κι ύστερα, σαν από μαγεία, έφευγε. Φαινόταν δε να ακολουθεί τον κούρσορα καθώς επεκτεινόταν και όταν έφευγε. Όταν επεκτεινόταν δηλαδή, ήταν σαν, το κινούμενο βελάκι, να άφηνε μια γραμμή από δίχτυ πίσω του και όταν έφευγε, έμοιαζε να το σβήνει το βελάκι. Τις τελευταίες μέρες το δίχτυ επιμένει όλο και πιο πολύ. Κάνει την εμφάνιση του από τη στιγμή που ανοίγω τον υπολογιστή, όταν φορτώνουν τα Γουίντοους. Και μένει! Όπως τώρα που σου γράφω. Έχω κάνει τα πάντα. Τι φουλ σύστεμ σκαν με το Νόρτον. Τι ονλάιν σκάν με το Πάντα. Τι σκαν σε σέηφ μόουντ, τι σκαν χωρίς ριστόρ πόιντ, τι σκαν με ανταγουέαρ, τι σκαν με σπάι μποτ. Δεν βρίσκουν τίποτα λάθος. Πρόσφατα επανεγκατέστησα το σέρβις πακ δύο των Γουίντοους μπας και...Τίποτα. Η πλάκα είναι ότι προκειμένου να δείξω το πάθημα μου και σε άλλους, έκανα μια σκρήνσοτ της οθόνης όταν είχε το πρόβλημα. Ε, όταν η οθόνη καθάρισε, η σκρήνσοτ δεν έδειχνε τίποτα! Είναι σαν να τα βλέπω όλα στ' όνειρο μου. Σαν εκείνες τις φωτογραφίες φαντασμάτων στα σήριαλ. Τώρα που στα γράφω αυτά, δεν βλέπω καθόλου καλά, γι' αυτό συγχώρησε μου τα πιθανά λάθη. Οι πιθανότητες, νομίζω, είναι : πρώτον ιός ( αλλά από που ; ), δεύτερον τα έχει φτύσει η οθόνη μου, τρίτον έχω εγώ ιό στον εγκέφαλο. Μπορεί να γίνει τίποτα, ω τρισμέγιστοι θεοί, νύμφες και σάτυροι των κομπιούτερς; Εσείς που τιμάτε δια της παρουσίας σας αυτό το ιστολόγιο; Αν έχετε καμιά ιδέα στείλτε ήμεηλ ή γράψτε στα κομμέντς. Ελπίζω να βρω υπολογιστή να τα διαβάσω.
*
ΥΓ ( 1:57 ) ξαφνικά μετά από δυό ώρες και ενώ έκανα ένα ονλάιν βάιρους σκαν στην Πάντα ( Panda ), η οθόνη καθάρισε. Η Πάντα δεν βρήκε ιό.
*
ΥΓ2 ( 2:45 ) ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. Δεν πιστεύω να την πάθω σαν τον βοσκό...
*

buzz it!

 

Comments:
Όταν πήγαινε μπροστά ο κούρσορας και επεκτεινόταν και τράβαγε πίσω του τα δίχτυα, έβλεπες κάτι σαν μικρά μπακαλιαράκια να ακολουθούν; Τό 'χω πάθει κι εγώ kuk. Αναγκάστηκα να κάνω σκαν σκουπ όλη την τράτα, να ανιστόλ και την τελευταία κουτσομούρα που έβλεπα στην επιφάνεια εργασίας.
Καλή δύναμη brother. Οι υπολογιστές είναι χειρότεροι από τις ψαρόβαρκες. Ας ελπίσουμε ότι καθάρισες οριστικά μετά την επέμβαση της αρκούδας.
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?