<$BlogRSDUrl$>

8.1.05

Ο συνεορτάζων. 

***

"...και μετά πήγαμε στο σπίτι στο τραπέζι και φάγαμε παϊδάκια και κοκορέτσι και όλοι λέγανε «βίον ανθόσπαρτον» και δωσ’ του και τρώγανε και τότε εγώ νόμισα ότι «ανθόσπαρτον» είναι το κοκκορέτσι και τα παϊδάκια κι έλεγα από μέσα μου ότι θα έπρεπε να λένε κανονικά «βίον ανθόσπαρτα» επειδή ήτανε πολλά τα κοκορέτσια και τα παϊδάκια και δεν καταλάβαινα στην αρχή τι πάει να πει αυτό το «βίον» και ρώτησα ένα θείο μου που καθόταν δίπλα μου στο τραπέζι και μου εξήγησε κι εγώ κατάλαβα ότι τους ευχόντουσαν σ’ όλη τους τη ζωή να τρώνε παϊδάκια και μπριτζόλες."

***

Ο φίλος μου Γεράσιμος Μπερεκέτης ζήλεψε κι έφτιαξε μπλογκ!
*
Ο Γεράσιμος φιλοξενήθηκε στα μέρη μας το παρελθόν (ενδεικτικά)
*

buzz it!

 

Comments:
Αξιότιμε κύριε Κουκουζέλη,
το ιστολόγιο του φίλου σας κου Μπερεκέτη δεν επιτρέπει δυστυχώς ανώνυμα σχόλια και επομένως μέσω του δικού σας ιστολογίου μπορώ ίσως να του πω ότι βρίσκω τα κείμενά του ενδιαφέροντα. Μήπως πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το "άνοιγμα" των σχολίων του στο πολυπληθές κοινό που επιθυμεί να διατηρεί την ανωνυμία του;
Ιφιμέδεια
 
Αγαπητή Ιφιμέδεια,
ο Μπερεκέτης ισχυρίζεται ότι όλα είναι πλέον ανοιχτά.
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?