2.4.05
Στις άκρες του δικτύου ΙΙ.
Comments:
Hey… δεν υποτίθεται ότι η μπίρα γράφεται με «ι»?
Άσχετο…
Σας ευχαριστώ που με έχετε βάλει στα links σας – με τιμά πολύ και δεν αστειεύομαι καθόλου…
Μήπως μπορείτε να βάλετε και μία γελοιογραφία με μουσικό περιεχόμενο; Επίσης… ποιος ήταν αυτός ο «ροκάς»; Το ξέρετε ότι πέθανε ΚΑΙ ο Paul Hester των Crowded House? Όπως έγραφε κάποτε ο Γιάννης Νένες στο ΚΛΙΚ της παλαιάς εποχής, όταν ακόμα ο Πέτρος Κωστόπουλος ήταν ένας ταπεινός διευθυντής σύνταξης ενός περιοδικού που….ω! του θαύματος… είχε όντως ενδιαφέρον και όταν η Victor Laszlo τραγουδούσε “peter’s eyes”, «ο θάνατος είναι ένα ζήτημα που, διαδοχικά, σε απασχολεί με διαφορετικό τρόπο, καθώς μεγαλώνεις: πέθανε ο Αζόρ, πέθανε η γιαγιά σου, πέθανε ο μπαμπάς σου, έρχεται η σειρά σου…»
Λέτε;…
Άσχετο…
Σας ευχαριστώ που με έχετε βάλει στα links σας – με τιμά πολύ και δεν αστειεύομαι καθόλου…
Μήπως μπορείτε να βάλετε και μία γελοιογραφία με μουσικό περιεχόμενο; Επίσης… ποιος ήταν αυτός ο «ροκάς»; Το ξέρετε ότι πέθανε ΚΑΙ ο Paul Hester των Crowded House? Όπως έγραφε κάποτε ο Γιάννης Νένες στο ΚΛΙΚ της παλαιάς εποχής, όταν ακόμα ο Πέτρος Κωστόπουλος ήταν ένας ταπεινός διευθυντής σύνταξης ενός περιοδικού που….ω! του θαύματος… είχε όντως ενδιαφέρον και όταν η Victor Laszlo τραγουδούσε “peter’s eyes”, «ο θάνατος είναι ένα ζήτημα που, διαδοχικά, σε απασχολεί με διαφορετικό τρόπο, καθώς μεγαλώνεις: πέθανε ο Αζόρ, πέθανε η γιαγιά σου, πέθανε ο μπαμπάς σου, έρχεται η σειρά σου…»
Λέτε;…
Ο Μπαμπινιώτης έχει την μπ_ρα και με ιώτα και με ύψιλον. Τι να πω, είμαι σίγουρος ότι η μπύρα που με μεγάλωσε ήταν γραμμένη με ύψιλον. Δεν είναι το φόρτε μου η ορθογραφία.
*
Το όνομα έχει πολύ μεγάλη σημασία, αλλά δεν μου πάει να το κοινολογήσω. Tο θέμα της καταχώρησης ήταν το ακατέργαστο υλικό που δημιουργεί τα ποιήματα του Σαχτούρη.
*
Πρόχειρο έχω τον περί θανάτου λόγο του Randy Newman. Κάπου στο δίσκο Bad Love (1999) ακούω: "I pass the house of the dead/ they are calling me to join their group/ But I stagger on instead/ Dear God, sweet God/ Protect me from the truth." (Η υπογράμμιση δική μου). Στη συνέχεια τη διαπίστωση: "Ι' m dead but I don't Know it". Κι αμέσως μετά η χορωδία σιγοντάρει : "Ηe's dead, he's dead". Τεχνικοί λόγοι με αποτρέπουν να παραθέσω ένα σόλο του Τσάρλι Πάρκερ.
*
Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο τεύχος του Κλικ το έβαλα στην άκρη σκεφτόμενος "περιοδικό για νέους αριβίστες". Όψιμα ανακαλώ. Ποτέ δεν πρέπει να εμπιστεύεται κανείς την πρώτη αντίδραση. Νομίζω ότι ο Κωστόπουλος έχει γίνει μηχανή που κόβει χρήμα. Πράγμα που δεν είναι και λίγο εδώ που τα λέμε. Απαιτεί κι ένα είδος φαντασίας.
*
Για τα σκίτσα, περιμένω κι εγώ.
*
Η τιμή για τα links είναι αμοιβαία φυσικά.
*
Δημοσίευση σχολίου
*
Το όνομα έχει πολύ μεγάλη σημασία, αλλά δεν μου πάει να το κοινολογήσω. Tο θέμα της καταχώρησης ήταν το ακατέργαστο υλικό που δημιουργεί τα ποιήματα του Σαχτούρη.
*
Πρόχειρο έχω τον περί θανάτου λόγο του Randy Newman. Κάπου στο δίσκο Bad Love (1999) ακούω: "I pass the house of the dead/ they are calling me to join their group/ But I stagger on instead/ Dear God, sweet God/ Protect me from the truth." (Η υπογράμμιση δική μου). Στη συνέχεια τη διαπίστωση: "Ι' m dead but I don't Know it". Κι αμέσως μετά η χορωδία σιγοντάρει : "Ηe's dead, he's dead". Τεχνικοί λόγοι με αποτρέπουν να παραθέσω ένα σόλο του Τσάρλι Πάρκερ.
*
Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο τεύχος του Κλικ το έβαλα στην άκρη σκεφτόμενος "περιοδικό για νέους αριβίστες". Όψιμα ανακαλώ. Ποτέ δεν πρέπει να εμπιστεύεται κανείς την πρώτη αντίδραση. Νομίζω ότι ο Κωστόπουλος έχει γίνει μηχανή που κόβει χρήμα. Πράγμα που δεν είναι και λίγο εδώ που τα λέμε. Απαιτεί κι ένα είδος φαντασίας.
*
Για τα σκίτσα, περιμένω κι εγώ.
*
Η τιμή για τα links είναι αμοιβαία φυσικά.
*