<$BlogRSDUrl$>

17.12.05

A philosophical inquiry à la manière de... 

Μαθαίνω ότι ο Βολταίρος έγραψε λέει το Καντίτ για να κοροϊδέψει τις απόψεις του Σπινόζα. Τι λε ρε Βολταίρε, που θα πιάσεις εσύ στο στοματάκι σου το Σπινόζα. Πήγαινε ρε να ξαναδιαβάσεις τα ραβασάκια που στειλες στη Κατερίνα και το Φρίκη. Ή νομίζεις ότι δεν τα ξέρουμε; Γελοίε, ε γελοίε. Δε γράφεις κάνα μιούζικαλ καλύτερα; Α σιχτίρ πια με τους μαλάκες, ε μα.

buzz it!

 

Comments:
Έχει γεμίσει ο κόσμος μαλάκες. Πας στην τράπεζα, μαλάκες. Πας για μπάνιο, κολυμπάς δίπλα στους μαλάκες. Όπου πιάνει το μάτι σου, μακριά μέχρι πέρα στην παραλία του Παναμά, της Γκουατεμάλα, της Νικαράγουα, του Οντουράς, στο ωραίο Μισίρι, παντού γεμάτο μαλάκες. Καρά-μαλάκες. Έχουμε πήξει. Να πάρω των ομματιών μου να πάω στο χωριό να μη βλέπω. Αλλά κι εκεί γεμάτο είναι, τι λέω. Πέρα απ’ τους μαλάκες τους μπαρμπάδες μου, έχω και τον μαλάκα τον απέναντι. Το καλοκαίρι πάλι, γεμίζει μαλακοπίτουρες, ολούθε.

Τελικά, μου φαίνεται ότι μόνο εγώ κι εσύ είμαστε σωστοί ρε μαλάκα.
 
Πεστα χρυσοστομε! Πεστα!
 
Ασταδιάλα, ρε, που θα πεις για τον Βολταίρο, τον ωραίο, τον πολυθρονάτο, τον καμάρη της Γαλλίας ούλης αυτοπροσώπως. Σπινόζα; ποιος είναι ο Σπινόζα; ένας Ολλανδός μπινές λασποσβουρίχτρας φραγματοφτιάχτης, να μη χέ. Με την οβρεϊκή συνωμοσία του να ξεχάσουμε τον Θεό μας και να πιάσουμε τον δικό τους, τον τελείως διαφορετικό. Κάνοντας τάχα μου τάχα μου τον άθεο κι αθώο.

(Παρεμπιπτόντως, σε παρανάγνωση του Λάιμπνιτς δεν επιτίθεται ο Γιάννης-Μαρία Αρουές στον Καντίντ;)

ΥΓ: à la maniere de qui?
 
Πολλοί θα το διαβάσουν, λίγοι θα το καταλάβουν!

Ααααχ ρε Κουκ! Φθηνά την γλύτωσες που δεν γράφεις κι εσύ στην Γκαίη Βόϋς! Με τι μούτρα θα σε αντικρίζαμε στην Πλατεία Χαλανδρίου! Θα σου κρέμαγε κουδούνια ο Αφεντούλης!
 
μου αρέσει η φιλοσοφική αντιπαράθεση με επιχειρήματα και επιστημονικούς όρους γι αυτό και προσθέτω

-Έλα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα .Είναι δύο Καντιδες και62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς.Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.

(που θα έλεγε και ο Αλέφαντος)

PS γιατί δε βγαίνει ο Χέγκελ στο τηλέφωνο κυρία Στάη μου;

PS 2 καλά το "Γιάννης-Μαρία Αρουές"
για το Βολταίρο με πέθανε.
 
Επειδή, πράγματι, δεν καταλαβαίνουμε σε τι αναφέρεται το post αγαπητέ kuk μπορείτε να μας εξηγήσετε;
 
Τι δεν καταλαβατε φιλε; Απλα προκειται για το καλυτερο απο ολα τα δυνατα ποστ! Περιεχει δραση, αμφισβητηση, χιουμορ και ειρωνεια!

(Με το κεφαλακι πανω στον παγκο του χασαπη)
 
O Καντ είναι εγκληματίας.
(χωρίς humor, έχω και επιχειρήματα)
 
Αυτό θα το έγραψε προφανώς κάποιος φωστήρας σε κάποιο έντυπο γιατί φυσικά το Καντίντ δε γράφτηκε γιαυτό.

Ποιός το έγραψε kukuzeli να πάμε να του σπάσουμε καμια ντουζίνα πιάτα εκεί που τραγουδάει;
 
Φίλοι μου,

Μίλησα με τον συγγραφέα. Μεταφέρω αποσπάσματα της συζητήσεως: «τι θες ρε, ναι είμαι ανακριβής και το καυχώμαι· εγώ έκανα διδακτορικό για το Σπινόζα, όχι για τον Λέι...Λούι...Λάιμπνιτζ, πώς τον λένε. Άντε τώρα· έχουμε και δουλειές». Ρώτησα για τα ενδεχόμενα κενά της μελέτης του και απάντησε ότι αφήνει μερικά για να εξάψει τη φαντασία του επαρκούς (sic) αναγνώστη. Μετά την ανάγνωση του σχολίου του Μακ, ψιθύρισε : «αυτό το παιδί το αγαπάω, να του πεις ότι με βάζει στο τριπάκι ‘ένας είναι ο θεός (εγώ) και ο Μακμάνους ο προφήτης του’· γουστάρω!» Παρατήρησε ότι ο thas έχει πιάσει το νόημα και συμπλήρωσε ότι, αν δεν έγραφε μαλακίες [ο thas], θα ήταν ο τέλειος συγγραφέας. Για το σχόλιο του Mr Folios, είχε να πει ότι «εγώ το κεφαλάκι μου το βάζω στις γκόμενες, όχι στο πάγκο του χασάπη». Με ρώτησε τέλος από πού έμαθε ο Αθήναιος ότι θα τραγουδήσει στο Μέγαρο (του απάντησα φυσικά ότι δεν είχα ιδέα).

Σε ό,τι με αφορά, δεν μπορώ να εννοήσω την επιμονή σας να μάθετε τον πλήρη τίτλο. Τέλος πάντων. Ο πλήρης τίτλος της μελέτης είναι «...α λα μανιέρ ντε Μοντύ Πιτόν». Ο Πιτόν ήταν γάλλος φιλόσοφος, γνωστός για την επαναδιατύπωση της έννοιας των κατηγορικών κρίσεων (ιτ. giudizi categorici). Με πολύ προσωπικό στυλ. Δεν βρήκα δυστυχώς λινκς. Ανοίξτε οποιαδήποτε καλή ιστορία της φιλοσοφίας και θα μάθετε λεπτομέρειες. Αν και ό,τι καταλάβατε, σωστό είναι. Αυτή δεν είναι και η μαγεία της φιλοσοφίας;

ΥΓ Αγαπητή Ροδιά, αυτό με τον Καντ, το έχω ακούσει κι εγώ. Φίλε guru, το τηλεοπτικό σόου που περιγράφετε, ενδέχεται να σπάσει τα μηχανάκια των εταιριών μέτρησης τηλεθέασης.
 
Χάχαχαχα...
 
Είχα πάντα την εντύπωση ότι ήταν ισπανός -- Μοντ υ Πιτόν...
 
Τώρα που ο kuk έβαλε μια τάξη, μπορώ να προσθέσω και γω κάτι

>Jolly good. Well, your first question for the blow on the head this evening is - what great opponent of Cartesian dualism resists the reduction of psychological phenomena to physical states?
-I don't know that!
>Well, have a guess.
- Henri Bergson?
> Is the correct answer!
- Ooh, that was lucky. I never even heard of him.
 
Μιάς και τους ανακατέψαμε όλους δεν βάζουμε και τον Ρουσώ απ' ανάμεσα;
 
Ρουσώ; Αυτόν τον μισάνθρωπο υποκριτή μισογύνη τσαρλατάνο; Ούτε χαρτωσιά μπροστά στον Μοντύ Πιτόν!
 
'Ετσι πάνω κάτω δεν αλληλοβριζόντουσαν με τον... Μαρία; Διορθώστε με αν κάνω λάθος, μπαγασάκο.
 
Έλα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Έχει αποδόμηση διαβήτη.

Αγαπητέ γκουρού, τα λόγια σας με στριφοβουρλίζουν, με ενθουσέρνουν, με ξεσηστέλνουν. Μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο. Γαμάτιστο.

A ρε γλώσσα αναρχία... (τι ωραίο ρε παιδί μου, ολόκληρος νέος κόσμος!)
 
alberich, εμπειρισταρά λοκικέ, σε ψάχνουμε.

Τράγιε, θα σας γελάσω, εμείς ασχολούμαστε με την αφισοκόλληση, όχι τη διαφώτιση.

Βολταιρικοί Πυρήνες "Γιάννης-Μαρία"

(με την Πέμυ Ζούνη, και τη Δέσπω Διαμαντίδου)
 
Mε όλους εσάς εδω μέσα προτίθεμαι ν' ανοίξω εκδοτικό οίκο...φιλοσοφικού ενδιαφέροντος

Hand Made Publications.

κατα τον ψευδοφιλόσοφο Μοντ υ Πιτόν!!!
 
Hand Made, εεε;

Δηλαδή, μόλις μας είπες μαλάκες, Ιεροψάλτα Φιλόσοφε (λέγε με Γιάννη Δαμασκηνό);

Κι αν ξαναπείς ψευδο- τον Μοντύ Πιτόν, θα σε στείλω να λούζεσαι στο Άκτιστο Φως (ελληνιστί: meet your maker).

Pyrenées Volteriennes "Γιάννης-Μαρία"
 
Σραόσα, πιπέρι! Απλώς ο Χ. ετοιμάζει υποκατάστημα του

http://www.altnews.com.au/handpub/

Κι όπως ετάχθη, για τους πιστούς του Μοντ υ Πιτόν, οι υπάλληλοι θα λέγονται όλοι Μπρους (γουγλίστε, σχετικώς, παρακαλώ σας).
 
Φίλε kukuzelis, μ' ενδιαφέρει τα μάλα να μάθω πού το άκουσες (αυτό περί Καντ) γιατί ως τώρα πίστευα πως είναι μοναχά δική μου σκέψη.. ΦΤΟΥ! όλα πια κυκλοφορούν και ανακυκλώνονται..?
:-))
 
Sraosha εδώ είμαστε!!
Ρελατιβιστές, υπαρξιστές Χουσσρελιανοί και λοιποί αλαφροϊσκιωτοι τρέμετε!

Jeunesse Pythoniste Optimiste
 
Οφείλω να ομολογήσω οτι έκλεψα τόσο την ιδέα όσο και το μήνυμα του γκουρού (τέτοιο γέλιο καιρό είχα!) και το έκανα... περιγραφή ενός νέου μπλογκ.

Ελπίζω να με συγνωμήσετε - αν όχι, το αλλάζω πάραυτα :)
 
Κύριες ή κύριοι (και των δυο φύλων), σας μιλάει μια Κυρία:
είσαστε άξιοι συγχαρητηρίων – μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο. Ο διάλογος περί φιλοσοφίας με άφησε άτονη και άφωνη. Ένιωσα σαν να είχα πιει γαλλικό ουρανό – μέθυσα.
Αυτός είναι περί σοφίας, φίλτατος λόγος. Αντί – γενικότατος, αναλυτικότατος και πιπεράτος. Ένα χάρμα…Ειδικώς εκείνο το «Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα», πραγματικά μ’ έσκισε.
Όμως…
Σας βρίσκω λίγο παλιομοδίτες.
Ακόμη η συζήτηση περί Βολταίρ; Περί Σπινόζα Περί Καντ; Εδώ βράζει ο τόπος. Γίνονται καινούρια πράγματα. Κι’ εσείς ξαναζεσταίνετε έναν Νίτσε;
Καλά αυτά δεν λέω , αλλά μήπως πρέπει να ανανεωθείτε;
Υπάρχουν και οι επίγονοι. Κάτι Χάιντεγκερ, κάτι Σαρτρ, κάτι σχολές της Φρα-γκφούρτης, κάτι Γαλλικές συνταγές, με ψυχαναλυτιολακανικόαφρικανικα σημαινόμενα στη γαρνιτούρα – ολόκληρος Καμύ, μετά συγχωρήσεως. Υπάρχουν και οι δικοί μας…
Ο Αξελός μας. Ο Κορνηλιαδης μας. Ο Πουλαντζας τους…Μιλάμε οι άνθρωποι φτιάχνουν παπάδες .
Η φαντασιακή θεσμική του στοχαστικού οργασμού, η ζωική ενέργεια της ενθάδε παρουσίας, μέχρις και τα μύρια οσια του νεορθοδοξου κοινωνιομαρξισμου, που λέει ο λόγος.
Λοιπόν;
Θα τους καταδικάσετε στην λήθη; Θα τους αγνοήσετε; Θα σταματήσετε στον Αρουέ ντε Βολταίρ ενώ διαθέτετε έναν Κουκουζέλη έναν εκ των άλλοτε πρωτεργατών μιας Κοκκινοσκουφίτσας. Μίαν Κουρούνα; Και τόσους άλλους που δεν λησμονώ; Βάλτε, εκεί, τον Thas να επινοήσει κάτι το αναρχογλωσσοπλαστικόν, εν από εκείνα τα αμίμητα αποφθέγματα – μια μαντινάδα, έστω. Η φιλοσοφία πλήττει, δεν το βλέπετε;
Δώστε στις Κυρίες που ατυχώς, ξενυχτούν μακριά απ το άδειο κρεβάτι τους, μια εστία διαρκούς υπαρξιακής αναταραχής, έναν φιλοσοφικό γαμιστρώνα , κάτι σαν existensial room, που να τις εγκζιστέλνει όλες, όπως θα έλεγε και ο δικός σας – μην κολλάτε σε συζυγικές σχέσεις, σε διαφωτισμούς και σε Καρτεσιανές στάσεις.
Εμείς σας περιμένουμε.

Μετά μεγίστης τιμής
Η Κυρία.
 
Κυρία,

δεν αποστρέφουμε το πρόσωπο μας από το σήμερα. Συμμεριζόμεθα τις υπαρξιακές σας ανησυχίες. Δεν αγνοούμε την ιστορία της φιλοσοφίας. Όμως, όπως ο Αξελός τον Ηράκλειτο, ο Καστόριος Κορνηλιάδης τον Πλάτωνα, ο Πουλαντζάς τον Γκράμσι, οι νεορθόδοξοι τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, έτσι κι εμείς, μια ομάδα φιλοσόφων, που αυτοαποκαλούμεθα filozofos allegros, αισθανόμεθα την ανάγκη, να διερευνήσουμε κριτικά την κληρονομιά του δικού μας προγόνου. Αναφέρομαι στον τελευταίο, και πιο ολοκληρωμένο, εκπρόσωπο του Ευρωπαϊκού διαφωτισμού (εξ ου και οι εκτενείς αναφορές μας στους φορείς του κινήματος).Ο πρόγονός μας είναι ελάχιστα γνωστός κι όμως, για την καταγωγή του ερίζουν μέχρι σήμερα Γαλλία και Ισπανία. Πρόκειται, αν και θα το έχετε ήδη διαισθανθεί, για τον Μοντ υ Πιτόν.

Προς το παρόν προσπαθούμε να κρατήσουμε μακριά από τους βέβηλους τις αναζητήσεις μας, περιοριζόμενοι σε κωδικοποιημένες ανταλλαγές απόψεων σε χώρους δήθεν σχολίων. Εντός των ημερών (en tres terminos όπως θα έλεγε η Hypatia la Gitanna) θα γνωστοποιήσουμε στο ευρύ κοινό τις αναζητήσεις μας. Περιμένετε μας παρακαλώ.

σας φιλώ το χέρι Κυρία,
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?