<$BlogRSDUrl$>

10.5.06

ε μη τρελαθούμε κιόλα 


μπήκα στο στόχαστρο ξέρουν αυτοί δεν θα τους περάσει όμως θα τα αποκαλύψω όλα μετά τις ψευτοδιακοπές τα δήθεν προβλήματα στο μπλόγκερ και το γουόρντπρες είχαν το θράσος να επέμβουν απευθείας στον εγκέφαλό μου τοποθέτησαν ιδέες στο εσωτερικό του κρανίου μου και με ανάγκασαν έτσι να διακόψω την λειτουργία του παρόντος ιστολογίου για ικανό χρονικό διάστημα όσο χρειαζόταν για να περάσει απαρατήρητη από τα Ελληνικά εδάφη η κοντολίζα ράις υποψιάζομαι ότι η επέμβαση έγινε με ειδικούς μηχανισμούς που τοποθέτησαν στο κινητό μου οι πηγές μου με πληροφορούν ότι ιθύνων νους αυτής της βρωμερής συνομωσίας εις βάρος μου είναι ο γεράσιμος γιακουμάτος όλα εδώ πληρώνονται γεράσιμε.

buzz it!

 

Comments:
Αν φορούσες καπελάκι από αλουμινόχαρτο, όπως σου έχω πει, τίποτε απ΄ όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί.
 
Απαιχτη η φωτο με το Γεράσιμο καθήμενο και τον... προκαθήμενο όρθιο μαζί με τους υπόλοιπους, εκ των οποίων ο υψηλότερα ισταμενος σφυρίζει αδιάφορα!!!

:-)
 
Τώρα πια σημασία έχει μόνο το ότι είσαι πάλι ανάμεσά μας, χωρίς να είσαι ένας απ' αυτούς, οι οποίοι είναι ανάμεσά μας.
 
Aνάστασιν μπλογκ θεασάμενοι, προσκυνήσωμεν άνθρωπον kuk, τον μόνον αναμάρτητον.

Καλώς ήλθες, άρχοντα. Γεμάτο σοβάδες είναι το πανωφόρι σου. Μα πού γύριζες ολημερίς / τη σκληρή ρέμβη της πέτρας και της θάλασσας;
 
Κάπταιν μου, μακρυά απ το Κολωνάκι - εκεί κατοικεδρεύει ο εχθρός!

(καλώς επιστρέψατε και πολύ χαίρομαι)
 
ευχαριστώ θα έγραφα περισσότερα αλλά κάτι ουσίες που παίρνω για να βελτιώσω λέει την όραση μου με δυσκολεύουν στο γράψιμο ευτυχώς ο γιατρός είναι υπεράνω πάσης υποψίας.
 
ωραία ιδέα αυτή με το καπελάκι πώς την ξέχασα;
 
Πολλά θα μπορούσε να είναι αυτός ο Γιακουμάτος...Αλλά "ιθύνων νους"; Δύσκολο με φαίνεται...
 
Ναι ναι, δατς δε τρου φηλινγκ.

Κανένα σημείο στίξης, μόνο ένα κεφαλαίο γράμμα

Και το κρυπτογραφημένο μήνυμα με μετα-γραφή στην ώρα/ημερομηνία του ποστ.

5:10 5/10

Γιακουμάτο έφτασε το τέλος σου.

υ.γ. πολύ ωραίο το gifάκι
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?