1.7.06
Σημειώσεις για το the kuk uzelis show.
Tέσσερα φιλμάκια με πρωταγωνιστή τον Lee "Scratch" Perry, του οποίου τα δισκάκια πολύ μ' αρέσουν:
Ένα,
δύο,
τρία,
τέσσερα.
Τα φιλμάκια τα βρήκα χάρη στον πρόβατο.
*
Στο πάρτυ του potatojunkie πρέπει να βρω κάτι να κάνω όταν ξεκουράζω το κεφάλι μου απ' το headbanging.
*
Τρία τραγουδάκια με τον Χοντρό και τον Λιγνό:
Ένα,
δύο,
τρία,
που τα άκουσα χάρη στον Mark Evanier.
*
Ένα από τους Loituma.
Μμμμ. Τι ωραίες φάτσες! Κάπελα, πιάσε μια βότκα.
(Τους Loituma τους έμαθα κάπως περίεργα. Πρώτος πάντως μίλησε ο koutsoukoskostas. Ο οποίος και κόλλησε.)
Φινλανδία -κι αμέσως σκέφτηκα την ταινία του Τζάρμους, Night on Earth, τον Άκι Καουρισμάκι ( ! ) και φυσικά τους Λένινγκραντ Κάου-μπόυς:
ένα (όπως σημειώνει ένας σχολιαστής: "A sign of the Apocalypse. Truly, these are the Last Days.... Thank You Very Many!"),
δύο.
*
Postmodernize baby, postmodernize. Yeah ( ! )*
Τελειώνοντας, ένα έχω να πω: Το να βλέπεις τον κόσμο με στερεότυπα, σε οδηγεί σε λάθος κινήσεις. Για παρηγοριά όμως, ευτυχώς, υπάρχει πάντα το σεξ.
*
Για τον Ακίνδυνο (που δεν θα το δει γαμώτι):
Τίτλοι τέλους.
*
Ανακοίνωση διαφημιστικού τμήματος: Θέαση κατά AGB: 0,0005%
*
Comments:
Αχ κύριε Κουκουζέλη μου. Τί να πω πια; Καλύτερα να μην πω τίποτε μήπως είναι και βλακεία.
Υποψιάζομαι κάτι φορές πως είστε new-orthodox και άλλες τέτοιες βούρτσε μπλε. Αυτά δεν υπάρχουν κύριε Κουκουζέλη μου. Θεοί και διαβόλοι. Και εγώ να κάψω ένα σουτιέν αν δεν με πιστεύετε αν και το σουτιέν θα το κάψω από τη χαρά μου όταν ο κ. Ακίνδυνος μας γράψει μια άποψη δικιά του επιτέλους που δεν θα είναι έτσι και γιουβέτσι γιατί και το γιουβέτσι που μας σερβίρει για τα συσίτια της Εκκλησίας είναι.Και να πω ότι δεν έχει άποψη ο κ. Ακίνδυνος... Έχει αλλα δεν μας τη λέει. Ίσως φοβάται μήπως του βάλουν κακό βαθμό στα κατηχητικά ενώ εγώ στη θέση του θα φοβόμουν μόνο την άποψη που θα είχαν για μένα τα μπουρδ... εννοώ οι οίκοι ανοχής.
Να σας πω κάτι άσχετο. Είπατε για τις γενικεύσεις. Αν ο μέσος όρος ζωής είναι τα 75 χρόνια, πόσους μπλόγκερ πρέπει να έχει γνωρίσει κανείς στη ζωή του ώστε να μπορεί να εκφέρει άποψη χωρίς να γενικεύει;Πόσους γιατρούς; Πόσες γυναίκες; Πόσους άντρες;
Για δώστε μου έναν αριθμό για να καταλάβω αν ξέρουμε γιατί μιλάμε ή έτσι το λέμε για να το πούμε.
Υποψιάζομαι κάτι φορές πως είστε new-orthodox και άλλες τέτοιες βούρτσε μπλε. Αυτά δεν υπάρχουν κύριε Κουκουζέλη μου. Θεοί και διαβόλοι. Και εγώ να κάψω ένα σουτιέν αν δεν με πιστεύετε αν και το σουτιέν θα το κάψω από τη χαρά μου όταν ο κ. Ακίνδυνος μας γράψει μια άποψη δικιά του επιτέλους που δεν θα είναι έτσι και γιουβέτσι γιατί και το γιουβέτσι που μας σερβίρει για τα συσίτια της Εκκλησίας είναι.Και να πω ότι δεν έχει άποψη ο κ. Ακίνδυνος... Έχει αλλα δεν μας τη λέει. Ίσως φοβάται μήπως του βάλουν κακό βαθμό στα κατηχητικά ενώ εγώ στη θέση του θα φοβόμουν μόνο την άποψη που θα είχαν για μένα τα μπουρδ... εννοώ οι οίκοι ανοχής.
Να σας πω κάτι άσχετο. Είπατε για τις γενικεύσεις. Αν ο μέσος όρος ζωής είναι τα 75 χρόνια, πόσους μπλόγκερ πρέπει να έχει γνωρίσει κανείς στη ζωή του ώστε να μπορεί να εκφέρει άποψη χωρίς να γενικεύει;Πόσους γιατρούς; Πόσες γυναίκες; Πόσους άντρες;
Για δώστε μου έναν αριθμό για να καταλάβω αν ξέρουμε γιατί μιλάμε ή έτσι το λέμε για να το πούμε.
Αγαπητή Ελένη,
και χίλιους γιατρούς να έχει γνωρίσει κανείς, η γενίκευση ελάχιστα θα τον βοηθήσει αν πρόκειται να κρίνει εκείνον τον συγκεκριμένο γιατρό. Και χίλιες φορές να έχει ερωτευτεί, πάλι τα συμπεράσματα που θα βγάλει δεν θα τον βοηθήσουν μ’ εκείνο το συγκεκριμένο άτομο... Τουλάχιστον από τη δική μου σκοπιά, που δεν είναι σκοπιά κοινωνιολόγου ή κοινωνιολογούντος.
Στάθηκε πολλές φορές απαραίτητο να γενικεύσω μόνο και μόνο για να μπορέσω να προχωρήσω στη ζωή. Να πάρω μιαν ανάσα. Ή για «εκπαιδευτικούς» λόγους. Το έκανα γνωρίζοντας καλά ότι διέπραττα μια βαρβαρότητα. Και μάλλον θα το ξανακάνω.
Ας μιλήσει κανείς όπως εκείνος θέλει κι όταν εκείνος θέλει. Ευτυχώς οι καιροί μάς επιτρέπουν τέτοιες πολυτέλειες.
Φοβού τας γενικεύσεις και δώρα φέρουσας.
και χίλιους γιατρούς να έχει γνωρίσει κανείς, η γενίκευση ελάχιστα θα τον βοηθήσει αν πρόκειται να κρίνει εκείνον τον συγκεκριμένο γιατρό. Και χίλιες φορές να έχει ερωτευτεί, πάλι τα συμπεράσματα που θα βγάλει δεν θα τον βοηθήσουν μ’ εκείνο το συγκεκριμένο άτομο... Τουλάχιστον από τη δική μου σκοπιά, που δεν είναι σκοπιά κοινωνιολόγου ή κοινωνιολογούντος.
Στάθηκε πολλές φορές απαραίτητο να γενικεύσω μόνο και μόνο για να μπορέσω να προχωρήσω στη ζωή. Να πάρω μιαν ανάσα. Ή για «εκπαιδευτικούς» λόγους. Το έκανα γνωρίζοντας καλά ότι διέπραττα μια βαρβαρότητα. Και μάλλον θα το ξανακάνω.
Ας μιλήσει κανείς όπως εκείνος θέλει κι όταν εκείνος θέλει. Ευτυχώς οι καιροί μάς επιτρέπουν τέτοιες πολυτέλειες.
Φοβού τας γενικεύσεις και δώρα φέρουσας.
Κυρία Ελένη μου, αν είναι να κάψετε κάτι εξαιτίας μου, οι πιθανότητες και τα άστρα λένε πως θα πρόκειται για το φαγητό. Το δικό σας, το δικό μου, δεν γνωρίζω. Πάντως κάποια μέρα κάποιος θα μείνει νηστικός και το φταίξιμο θα είναι όλο δικό μου.
Αν αντελήφθην καλώς με κατηγορείτε για επαμφοτερισμό. Υποστηρίζω και το έτσι και το γκιουβέτσι. Είμαι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ.
Κι αυτό, ο επαμφοτερισμός, συμβαίνει ενώ έχω άποψη δική μου. Πλην όμως δεν τη λέω, λεει, επειδή φοβάμαι την κρίση επί της άποψής μου.
Κοιτάξτε, γενικά μιλώντας, ναι είμαι φοβιτσιάρης. Στ' αλήθεια είμαι. Ωστόσο, θα συμφωνείσετε νομίζω, κάποιος που φοβάται να πει τη γνώμη του, την ολοδική του, ακριβώς λόγω του φόβου δεν επαμφοτερίζει. Αντίθετα, αρπάζεται με νύχια και με δόντια από την άποψη που θεωρεί επικρατούσα.
Κάνω λάθος;
Σημειώστε πως κάνετε, ασφαλώς εκ παραδρομής, ένα τόσο δα λαθάκι. Μπορεί να τρέμω ή να αγάλλομαι στη σκέψη της γνώμης που έχει για μένα μια πουτάνα ή ένας κατηχητής. Δηλαδή άνθρωποι ψηλαφητοί, με σάρκα και οστά. Το επισημαίνω διότι εσείς αναφέρεστε στα καθιδρύματα, μπουρδέλα και κατηχητικά αντιστοίχως.
Τέλος, μια προτελευταία σκέψη. Ο πραγματικός κόσμος χαρακτηρίζεται από ακαταστασία. Οι γενικεύσεις, οι απλοποιήσεις, οι αφαιρέσεις δεν είναι κακά πράγματα. Δημιουργούν ένα λογικό κλουβί όπου εκεί το μυαλό μπορεί απερίσπαστο να ασχοληθεί με σοβαρά προβλήματα. Π.χ. πόσοι τυπικοί μπλόγκερ χωράνε στο κεφάλι μιας καρφίτσας.
Αλλά το σώμα μας πεινά και διψά (hint) για την αταξία της πραγματικότητας.
Εν κατακλείδι, θα το κάψετε το σουτιέν ή τζάμπα έγραφα τόση ώρα;
Αν αντελήφθην καλώς με κατηγορείτε για επαμφοτερισμό. Υποστηρίζω και το έτσι και το γκιουβέτσι. Είμαι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ.
Κι αυτό, ο επαμφοτερισμός, συμβαίνει ενώ έχω άποψη δική μου. Πλην όμως δεν τη λέω, λεει, επειδή φοβάμαι την κρίση επί της άποψής μου.
Κοιτάξτε, γενικά μιλώντας, ναι είμαι φοβιτσιάρης. Στ' αλήθεια είμαι. Ωστόσο, θα συμφωνείσετε νομίζω, κάποιος που φοβάται να πει τη γνώμη του, την ολοδική του, ακριβώς λόγω του φόβου δεν επαμφοτερίζει. Αντίθετα, αρπάζεται με νύχια και με δόντια από την άποψη που θεωρεί επικρατούσα.
Κάνω λάθος;
Σημειώστε πως κάνετε, ασφαλώς εκ παραδρομής, ένα τόσο δα λαθάκι. Μπορεί να τρέμω ή να αγάλλομαι στη σκέψη της γνώμης που έχει για μένα μια πουτάνα ή ένας κατηχητής. Δηλαδή άνθρωποι ψηλαφητοί, με σάρκα και οστά. Το επισημαίνω διότι εσείς αναφέρεστε στα καθιδρύματα, μπουρδέλα και κατηχητικά αντιστοίχως.
Τέλος, μια προτελευταία σκέψη. Ο πραγματικός κόσμος χαρακτηρίζεται από ακαταστασία. Οι γενικεύσεις, οι απλοποιήσεις, οι αφαιρέσεις δεν είναι κακά πράγματα. Δημιουργούν ένα λογικό κλουβί όπου εκεί το μυαλό μπορεί απερίσπαστο να ασχοληθεί με σοβαρά προβλήματα. Π.χ. πόσοι τυπικοί μπλόγκερ χωράνε στο κεφάλι μιας καρφίτσας.
Αλλά το σώμα μας πεινά και διψά (hint) για την αταξία της πραγματικότητας.
Εν κατακλείδι, θα το κάψετε το σουτιέν ή τζάμπα έγραφα τόση ώρα;
Ορίστε με προλάβατε. Διάβαζα και σκεφτόμουν το σχόλιο του κ. Κουκουζέλη και ήθελα να συμπληρώσω πως σουτιέν καίω γιαυτούς που παίρνω στα σοβαρά οπότε, το σχόλιο δεν ήταν τόσο επικριτικό όσο φαινόταν σε πρώτη ανάγνωση.
Είδατε;Εγώ δε χρησιμοποιώ εκφράσεις στο στυλ " αστυφύλαξ-χωροφύλαξ". Προτιμώ να αναφέρομαι στο "έτσι και το γιουβέτσι" που είναι πιο ελαφρύ και όλοι καταλαβαίνουν για πιο πιάτο πρόκειται και δε συνιστά δα και καμια σημαντική κατηγόρια.
Σας αντιλαμβάνομαι πλήρως, μη νομίζετε, εσάς και την επιθυμία σας για μια " ακίνδυνη" παρουσία σ'ενα χώρο που βρίθει φανατικών απόψεων, απόλυτων κρίσεων και χονδροειδών συμπεριφορών. Φαίνεται και αυτό ως μια άποψη,συχνά ένα είδος διαμαρτυρίας μόνο που δεν παίζει έτσι. Το παρατηρώ και εγώ που ενώ έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι η πιο σοβαρή άποψη που θα καταθέτω θα είναι για τον Τομ Φόρντ,ένα θέμα κατεξοχήν ακίνδυνο, παρασύρομαι κάτι φορές και κάνω ανόητα statements, λες και θα σταματήσει η ζωή στον πλανήτη αν δε γίνουν.Είμαι εντελώς κουτό.
Είχα σκοπό να κάψω ένα από τα καλύτερα σουτιέν της συλλογής πάντως.:-)
Δεν υποστηρίζω τις γενικεύσεις κ. Κουκουζέλη αλλά και αυτό το " δεν πρέπει να γενικεύουμε" έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται για να καλύψουμε την απροθυμία να εκφράσουμε μια άποψη, γιαυτό σας ρώτησα.
Πιστεύω ότι όταν έχεις φτάσει στο σημείο να έχεις γνωρίσει 1000 γιατρούς ή να έχεις ερωτευτεί 1000 φορές, να έχεις δηλαδή συναναστραφεί με κάποιο τρόπο με 1000 διαφορετικούς ανθρώπους, τότε είσαι σε θέση να κρίνεις και να βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα για τους ανθρώπους και οι συμπεριφορές να έχουν κάποια προβλεψιμότητα.That's all.
Φυσικά και δεν θα μου αρέσατε λιγότερο αν διαπίστωνα ότι είστε ακόλουθος της νεο-ορθοδοξίας. Μάλιστα δε, θα με βάζατε στην διαδικασία της αναθεώρησης για να διαπιστώσω μήπως εγώ είμαι λάθος που θεωρώ τη θρησκεία βαρβαρότητα.
Μόνο για τον Τομ Φορντ δεν θα επέτρεπα κακή κουβέντα και μπλα μπλα μπλα, τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
Δημοσίευση σχολίου
Είδατε;Εγώ δε χρησιμοποιώ εκφράσεις στο στυλ " αστυφύλαξ-χωροφύλαξ". Προτιμώ να αναφέρομαι στο "έτσι και το γιουβέτσι" που είναι πιο ελαφρύ και όλοι καταλαβαίνουν για πιο πιάτο πρόκειται και δε συνιστά δα και καμια σημαντική κατηγόρια.
Σας αντιλαμβάνομαι πλήρως, μη νομίζετε, εσάς και την επιθυμία σας για μια " ακίνδυνη" παρουσία σ'ενα χώρο που βρίθει φανατικών απόψεων, απόλυτων κρίσεων και χονδροειδών συμπεριφορών. Φαίνεται και αυτό ως μια άποψη,συχνά ένα είδος διαμαρτυρίας μόνο που δεν παίζει έτσι. Το παρατηρώ και εγώ που ενώ έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι η πιο σοβαρή άποψη που θα καταθέτω θα είναι για τον Τομ Φόρντ,ένα θέμα κατεξοχήν ακίνδυνο, παρασύρομαι κάτι φορές και κάνω ανόητα statements, λες και θα σταματήσει η ζωή στον πλανήτη αν δε γίνουν.Είμαι εντελώς κουτό.
Είχα σκοπό να κάψω ένα από τα καλύτερα σουτιέν της συλλογής πάντως.:-)
Δεν υποστηρίζω τις γενικεύσεις κ. Κουκουζέλη αλλά και αυτό το " δεν πρέπει να γενικεύουμε" έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται για να καλύψουμε την απροθυμία να εκφράσουμε μια άποψη, γιαυτό σας ρώτησα.
Πιστεύω ότι όταν έχεις φτάσει στο σημείο να έχεις γνωρίσει 1000 γιατρούς ή να έχεις ερωτευτεί 1000 φορές, να έχεις δηλαδή συναναστραφεί με κάποιο τρόπο με 1000 διαφορετικούς ανθρώπους, τότε είσαι σε θέση να κρίνεις και να βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα για τους ανθρώπους και οι συμπεριφορές να έχουν κάποια προβλεψιμότητα.That's all.
Φυσικά και δεν θα μου αρέσατε λιγότερο αν διαπίστωνα ότι είστε ακόλουθος της νεο-ορθοδοξίας. Μάλιστα δε, θα με βάζατε στην διαδικασία της αναθεώρησης για να διαπιστώσω μήπως εγώ είμαι λάθος που θεωρώ τη θρησκεία βαρβαρότητα.
Μόνο για τον Τομ Φορντ δεν θα επέτρεπα κακή κουβέντα και μπλα μπλα μπλα, τα έχουμε ξαναπεί αυτά.