5.4.08
Άλλη μία case study.
Φαντάζομαι ένα κρατικό νοσοκομείο εξοπλισμένο με άρτιο ενδονοσοκομειακό δίκτυο προκειμένου να εξασφαλίσει καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων του (για φαντασιώσεις μιλάμε, αλλά ας γελάσουμε κιόλας: χα χα χα). Διαθέτει επίσης στους εργαζόμενους πρόσβαση σε διεθνείς βιβλιοθήκες και επιστημονικά περιοδικά. Τα πάντα προς όφελος του ασθενή. Φαντάζομαι τώρα έναν γιατρό (ή μία νοσηλεύτρια) που χρησιμοποιεί το δίκτυο για να ενημερώνεται για συνδικαλιστικά ή άλλα εξωιατρικά ζητήματα την ώρα της δουλειάς του, είτε ενδονοσοκομειακά είτε στα εξωτερικά ιατρεία. Ή να γράφει στο μπλογκ του τις ώρες που θα έπρεπε να αφιερώνει σε ασθενείς...
Για λόγους προσωπικής υγείας θα προτιμούσα το κράτος είτε να του απαγορεύσει να κάνει τον γιατρό, είτε να τον απολύσει, είτε να τον βοηθήσει να ξεπεράσει το πρόβλημά του. Μα έχει χυθεί αίμα για το δικαίωμά του να ενημερώνεται. Αν χύθηκε, δεν χύθηκε το αίμα γι αυτό, αλλά, αφού επιμένεις, μερικές φορές το αίμα χύνεται για λάθος λόγους.
Αλλά και πάλι, αν είναι να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο στη δουλειά, για λόγους άσχετους με τη δουλειά, ας το κάνεις στα κρυφά. Με συνέπειες αν πιαστείς. Οι "παράνομοι" μου είναι πάντα συμπαθείς. Όχι όμως η άσχετη χρήση να γίνει αντικείμενο συνδικαλιστικής διεκδίκησης. Τότε αισθάνομαι ότι με δουλεύουν.
Ό,τι ακολουθεί δεν έχει σχέση με νοσοκομεία. Δεν ξεχνώ όμως ότι κάθε επίσκεψή μου σε οποιαδήποτε, εντελώς δημόσια ή λιγότερο δημόσια, υπηρεσία λειτουργεί ή δεν λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά. Έχουμε που έχουμε προβλήματα με το σύστημα υγείας, μην το φορτώσουμε κι άλλο.
The rest is pasokology.
*
Από το μπλογκ του alzap. Εγώ παραθέτω αποσπάσματα που μου έκαναν εντύπωση. Αυτό είναι επικίνδυνο για τον αναγνώστη. Για πλήρη εικόνα επισκέψου την πηγή.
*
Από ανακοίνωση του Σ [υλλόγου}Ε [ργαζομένων] Α.Τ.Ε.
*
Από επιστολή του Συλλόγου προς τον Διοικητή της ΑΤΕ:
*
Από τα σχόλια:
PR0L0gic είπε...
Στο εταιρικό του δίκτυο, ο κάθε οργανισμός δικαιούται να αποφασίζει και να εφαρμόζει τη δική του πολιτική ακόμα και σε σχέση με το περιεχόμενο στο οποίο θα έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι / χρήστες του εταιρικού δικτύου.
Αυτό που δεν έχει δικαίωμα ο οργανισμός να κάνει είναι χρησιμοποιώντας το εταιρικό δίκτυο να παραβιάζει το προσωπικό απόρρητο.
Ο σκοπός ενός εταιρικού δικτύου ΔΕΝ είναι ούτε η ψυχαγωγία των εργαζομένων, ούτε η ειδησεογραφική ενημέρωση τους, ούτε το σερφάρισμα στο διαδίκτυο.
Ο σκοπός ενός εταιρικού δικτύου είναι να διευκολύνει τη λειτουργία του οργανισμού και να διευκολύνει τους εργαζομένους ώστε να κάνουν ευκολότερα τη δουλειά τους.
Επιπλέον το ζήτημα ΔΕΝ αφορά την ελευθερία της άσκησης της συνδικαλιστικής δράσης στους χώρους εργασίας, διότι όπως ο συνδικαλιστικός φορέας δεν μπορεί να χρησιμοποιεί (κανονικά) τα τηλέφωνα που ανήκουν στον Χ οργανισμό για να επικοινωνεί με τα μέλη του, με την ίδια λογική δεν μπορεί να απαιτήσει να χρησιμοποιήσει το εταιρικό δίκτυο ή υπηρεσίες (όπως το WWW) που παρέχονται μέσο του εταιρικού δικτύου για να επικοινωνεί με τα μέλη του.
1/4/08 5:12 μμ
alzap είπε...
@prologic:
Είναι μια μεγάλη ιστορία και δεν υπάρχει χρόνος να στην εξηγήσω τώρα.
Σε αυτή τη χώρα, μετά από πολλές δεκαετίες αγώνων, καμιά φορά και αιματηρών, έχουν ψηφιστεί νόμοι.
Κάποιοι από αυτούς συμβαίνει να υπερισχύουν των "εταιρικών δικτύων".
Στην περίπτωσή μας ο νόμος είναι ο 1264 που προστατεύει το δικαίωμα των σωματείων να επικοινωνούν όταν χρειάζεται με τα μέλη τους και αντίστροφα.
Όλοι, μα όλοι λέμε, είναι καλό σε μια ευρωπαϊκή ας πούμε χώρα είναι υποχρεωμένοι να σέβονται τους νόμους.
Ακόμα και οι αγαπημένες σου εταιρείες.
1/4/08 5:20 μμ
PR0L0gic είπε...
Όπως κάθε οργανισμός δεν μπορεί να αυθαιρετεί και να παραβλέπει τη νομοθεσία, έτσι ούτε η συνδικαλιστική δραστηριότητα μπορεί να είναι ανεξέλεγκτη ή υπερβολική.
Ας λάβουν κάποιοι υπόψη πως σε ένα εταιρικό δίκτυο τράπεζας, υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες οι οποίοι είναι σοβαρότεροι / κρισιμότεροι από το να ενημερώνονται οι χρήστες / εργαζόμενοι in real time (George speaking) για τα συνδικαλιστικά τους.
Αλλά μιας και αυτές οι παράμετροι είναι τεχνικής φύσεως και μάλλον θα προβληθούν από τη διοίκηση της ΑΤΕ ως επιχειρήματα, δεν θα τις αναλύσω για την ώρα για ευνόητους λόγους προάσπισης των συμφερόντων της «δεξιάς» διοίκησης… :)
Ας πάνε στα δικαστήρια να δούμε ποιος έχει δίκιο και ποια μεριά υπερβάλει.
[...]
breezer είπε...
Επιτέλους το εταιρικό δίκτυο χρησιμοποιείτε μόνο στο ωράριο εργασίας. Μήπως να δουλεύουν σε εκείνο το 7ώρο αντί να ενημερώνονται περί οποιοδήποτε δημοκρατικών θεμάτων; Με συγχωρείτε αλλά καλή η ενημέρωση και η δημοκρατία αλλά όχι εις βάρος της εργασίας και σε προέκταση του δημοσίου συμφέροντος. Μετά την εργασία αν ενημερωθούν από το web. Επιτέλους ας δουλέψει το δημόσιο όπως πρέπει.
nipou είπε...
[...]
Ως γνωστόν μετά την πώλησή της στην Πειραιώς [...] οι υπάλληλοι της ΕΤΒΑ από δημοσίου δικαίου βρέθηκαν να υπηρετούν ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΕΝΟΙ σε μια ιδιωτική τράπεζα, όπου δεν έχουν δικαίωμα να αρθρώσουν λέξη! Με συνεχείς πιέσεις, ψυχολογικούς εκβιασμούς κι ότι άλλο διαθέτει η αξιότιμη εργοδοσία, τους έχει καθηλώσει στη γωνία!
[...]
tzonakos είπε...
Πολύ φοβάμαι ότι θα μπει "χέρι" νομοθετικό και σε αυτά.
Θα επικαλεστούν ότι δεν μπορείς εν ώρα εργασίας να "σερφάρεις" και να χαζεύεις.
Σκέφτομαι ότι μάλλον πρέπει να σταματήσω να μπλογκάρω από τη δουλειά γιατί παρ ότι η δουλειά είναι τέτοια που μπορώ να την κάνω άριστα και να έχω κάποιον χρόνο που κάθομαι, δεν θα μπορώ να αποδείξω ότι ασκώ επιμελώς τα καθήκοντά μου και στον ελεύθερο χρόνο σερφάρω.
Εντάξει δεν μπαίνουμε και σε πορνοσελίδες, αλλά αν σου πουν ότι "κύριε αφού η όποια σελίδα μπαίνεις δεν είναι της δουλειάς, την έβαψες " ;
Είτε είναι του Σωματείου, είτε το μπλόγκ σου, είτε ιστοσελίδα εφημερίδας, το ίδιο θα θεωρήσει ο εργοδότης ότι κάνεις !
ότι του τρως τα λεφτά.
[...]
alzap είπε...
@breezer και ανώνυμος:
Είναι προφανές ότι υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα στην προσέγγιση.
Δικαίωμά σας να υπερασπίζεστε πρωτίστως το εταιρικό δίκαιο.
Το σέβομαι αλλά διαφωνώ απολύτως με την προτεραιότητα που βάζετε.
Από αυτό το σημείο μέχρι τον, πλάγιο είναι η αλήθεια, ισχυρισμό σας ότι οι συνάδελφοί μου κωλοβαράνε σερφάροντας στο διαδίκτυο και για αυτό μπήκε η φραγή, έχετε διανύσει πολύ δρόμο.
...
Για λόγους προσωπικής υγείας θα προτιμούσα το κράτος είτε να του απαγορεύσει να κάνει τον γιατρό, είτε να τον απολύσει, είτε να τον βοηθήσει να ξεπεράσει το πρόβλημά του. Μα έχει χυθεί αίμα για το δικαίωμά του να ενημερώνεται. Αν χύθηκε, δεν χύθηκε το αίμα γι αυτό, αλλά, αφού επιμένεις, μερικές φορές το αίμα χύνεται για λάθος λόγους.
Αλλά και πάλι, αν είναι να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο στη δουλειά, για λόγους άσχετους με τη δουλειά, ας το κάνεις στα κρυφά. Με συνέπειες αν πιαστείς. Οι "παράνομοι" μου είναι πάντα συμπαθείς. Όχι όμως η άσχετη χρήση να γίνει αντικείμενο συνδικαλιστικής διεκδίκησης. Τότε αισθάνομαι ότι με δουλεύουν.
Ό,τι ακολουθεί δεν έχει σχέση με νοσοκομεία. Δεν ξεχνώ όμως ότι κάθε επίσκεψή μου σε οποιαδήποτε, εντελώς δημόσια ή λιγότερο δημόσια, υπηρεσία λειτουργεί ή δεν λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά. Έχουμε που έχουμε προβλήματα με το σύστημα υγείας, μην το φορτώσουμε κι άλλο.
The rest is pasokology.
*
Από το μπλογκ του alzap. Εγώ παραθέτω αποσπάσματα που μου έκαναν εντύπωση. Αυτό είναι επικίνδυνο για τον αναγνώστη. Για πλήρη εικόνα επισκέψου την πηγή.
*
Από ανακοίνωση του Σ [υλλόγου}Ε [ργαζομένων] Α.Τ.Ε.
Την αντιπαράθεσή του με το σ [υνδικαλιστικό] κ [ίνημα] και το Σύλλογο Εργαζομένων ΑΤΕ [Αγροτικής Τράπεζας Ελλάδας] , οδηγεί στα άκρα, ο Διοικητής κ. Μηλιάκος, κόβοντας, από σήμερα 1-4-2008, από το δίκτυο της Τράπεζας, (INTRANET), τις ενημερωτικές ιστοσελίδες του Σωματείου, καθώς κι εκείνες των Συνδικαλιστικών Παρατάξεων, οι οποίες φιλοξενούνται στον ίδιο κόμβο.
[...]
*
Από επιστολή του Συλλόγου προς τον Διοικητή της ΑΤΕ:
[...]
Θεωρούμε την ενέργεια αυτή, πέρα από αντιδεοντολογική και αντιδημοκρατική, παράνομη και καταχρηστική.
Σας καλούμε να αποκαταστήσετε άμεσα την απρόσκοπτη επαφή του ΣΕΑΤΕ με τους εργαζόμενους. Διαφορετικά είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιστούμε τα βασικά δημοκρατικά δικαιώματά μας. Όχι μόνον ως εργαζόμενοι στην ΑΤΕ αλλά και ως ΄Έλληνες πολίτες.
*
Από τα σχόλια:
PR0L0gic είπε...
Στο εταιρικό του δίκτυο, ο κάθε οργανισμός δικαιούται να αποφασίζει και να εφαρμόζει τη δική του πολιτική ακόμα και σε σχέση με το περιεχόμενο στο οποίο θα έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι / χρήστες του εταιρικού δικτύου.
Αυτό που δεν έχει δικαίωμα ο οργανισμός να κάνει είναι χρησιμοποιώντας το εταιρικό δίκτυο να παραβιάζει το προσωπικό απόρρητο.
Ο σκοπός ενός εταιρικού δικτύου ΔΕΝ είναι ούτε η ψυχαγωγία των εργαζομένων, ούτε η ειδησεογραφική ενημέρωση τους, ούτε το σερφάρισμα στο διαδίκτυο.
Ο σκοπός ενός εταιρικού δικτύου είναι να διευκολύνει τη λειτουργία του οργανισμού και να διευκολύνει τους εργαζομένους ώστε να κάνουν ευκολότερα τη δουλειά τους.
Επιπλέον το ζήτημα ΔΕΝ αφορά την ελευθερία της άσκησης της συνδικαλιστικής δράσης στους χώρους εργασίας, διότι όπως ο συνδικαλιστικός φορέας δεν μπορεί να χρησιμοποιεί (κανονικά) τα τηλέφωνα που ανήκουν στον Χ οργανισμό για να επικοινωνεί με τα μέλη του, με την ίδια λογική δεν μπορεί να απαιτήσει να χρησιμοποιήσει το εταιρικό δίκτυο ή υπηρεσίες (όπως το WWW) που παρέχονται μέσο του εταιρικού δικτύου για να επικοινωνεί με τα μέλη του.
1/4/08 5:12 μμ
alzap είπε...
@prologic:
Είναι μια μεγάλη ιστορία και δεν υπάρχει χρόνος να στην εξηγήσω τώρα.
Σε αυτή τη χώρα, μετά από πολλές δεκαετίες αγώνων, καμιά φορά και αιματηρών, έχουν ψηφιστεί νόμοι.
Κάποιοι από αυτούς συμβαίνει να υπερισχύουν των "εταιρικών δικτύων".
Στην περίπτωσή μας ο νόμος είναι ο 1264 που προστατεύει το δικαίωμα των σωματείων να επικοινωνούν όταν χρειάζεται με τα μέλη τους και αντίστροφα.
Όλοι, μα όλοι λέμε, είναι καλό σε μια ευρωπαϊκή ας πούμε χώρα είναι υποχρεωμένοι να σέβονται τους νόμους.
Ακόμα και οι αγαπημένες σου εταιρείες.
1/4/08 5:20 μμ
PR0L0gic είπε...
Όπως κάθε οργανισμός δεν μπορεί να αυθαιρετεί και να παραβλέπει τη νομοθεσία, έτσι ούτε η συνδικαλιστική δραστηριότητα μπορεί να είναι ανεξέλεγκτη ή υπερβολική.
Ας λάβουν κάποιοι υπόψη πως σε ένα εταιρικό δίκτυο τράπεζας, υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες οι οποίοι είναι σοβαρότεροι / κρισιμότεροι από το να ενημερώνονται οι χρήστες / εργαζόμενοι in real time (George speaking) για τα συνδικαλιστικά τους.
Αλλά μιας και αυτές οι παράμετροι είναι τεχνικής φύσεως και μάλλον θα προβληθούν από τη διοίκηση της ΑΤΕ ως επιχειρήματα, δεν θα τις αναλύσω για την ώρα για ευνόητους λόγους προάσπισης των συμφερόντων της «δεξιάς» διοίκησης… :)
Ας πάνε στα δικαστήρια να δούμε ποιος έχει δίκιο και ποια μεριά υπερβάλει.
[...]
breezer είπε...
Επιτέλους το εταιρικό δίκτυο χρησιμοποιείτε μόνο στο ωράριο εργασίας. Μήπως να δουλεύουν σε εκείνο το 7ώρο αντί να ενημερώνονται περί οποιοδήποτε δημοκρατικών θεμάτων; Με συγχωρείτε αλλά καλή η ενημέρωση και η δημοκρατία αλλά όχι εις βάρος της εργασίας και σε προέκταση του δημοσίου συμφέροντος. Μετά την εργασία αν ενημερωθούν από το web. Επιτέλους ας δουλέψει το δημόσιο όπως πρέπει.
nipou είπε...
[...]
Ως γνωστόν μετά την πώλησή της στην Πειραιώς [...] οι υπάλληλοι της ΕΤΒΑ από δημοσίου δικαίου βρέθηκαν να υπηρετούν ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΕΝΟΙ σε μια ιδιωτική τράπεζα, όπου δεν έχουν δικαίωμα να αρθρώσουν λέξη! Με συνεχείς πιέσεις, ψυχολογικούς εκβιασμούς κι ότι άλλο διαθέτει η αξιότιμη εργοδοσία, τους έχει καθηλώσει στη γωνία!
[...]
tzonakos είπε...
Πολύ φοβάμαι ότι θα μπει "χέρι" νομοθετικό και σε αυτά.
Θα επικαλεστούν ότι δεν μπορείς εν ώρα εργασίας να "σερφάρεις" και να χαζεύεις.
Σκέφτομαι ότι μάλλον πρέπει να σταματήσω να μπλογκάρω από τη δουλειά γιατί παρ ότι η δουλειά είναι τέτοια που μπορώ να την κάνω άριστα και να έχω κάποιον χρόνο που κάθομαι, δεν θα μπορώ να αποδείξω ότι ασκώ επιμελώς τα καθήκοντά μου και στον ελεύθερο χρόνο σερφάρω.
Εντάξει δεν μπαίνουμε και σε πορνοσελίδες, αλλά αν σου πουν ότι "κύριε αφού η όποια σελίδα μπαίνεις δεν είναι της δουλειάς, την έβαψες " ;
Είτε είναι του Σωματείου, είτε το μπλόγκ σου, είτε ιστοσελίδα εφημερίδας, το ίδιο θα θεωρήσει ο εργοδότης ότι κάνεις !
ότι του τρως τα λεφτά.
[...]
alzap είπε...
@breezer και ανώνυμος:
Είναι προφανές ότι υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα στην προσέγγιση.
Δικαίωμά σας να υπερασπίζεστε πρωτίστως το εταιρικό δίκαιο.
Το σέβομαι αλλά διαφωνώ απολύτως με την προτεραιότητα που βάζετε.
Από αυτό το σημείο μέχρι τον, πλάγιο είναι η αλήθεια, ισχυρισμό σας ότι οι συνάδελφοί μου κωλοβαράνε σερφάροντας στο διαδίκτυο και για αυτό μπήκε η φραγή, έχετε διανύσει πολύ δρόμο.
...
Comments:
Αν, όπως λένε οι συνδικαλιστές, ο περιορισμός της πρόσβασης αφορά μόνο το σάιτ του σωματείου, τότε όποιδήποτε εργοδοτικό επιχείρημα περί παραγωγικότητας αποδυναμώνεται δραματικά. Μου είναι δύσκολο να φανταστώ άνθρωπο να χασομεράει περισσότερο με τα ψηφοδέλτια και τις ανακοινώσεις του σωματείου, παρά με το youtube.
(When do more people watch online video than any other time ? From 10am to 5pm, mon to fri. Thats when 30pct of all online video viewing takes place. If you want to go a little earlier, for those that get to work early, add another 7pct. So that 37pct of all online viewing activity takes place from 7am to 5pm. Or put another way, about 50pct of all video viewing during WEEKDAYS (as opposed to 37pct for the entire week) happens from 7am to 5pm. Thats a big number.)
Αν πάλι το σάιτ του σωματείου το πήρε η μπάλα μιας ευρύτερης αλλαγής πολιτικής σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, δεν χρειάζεται να έχει κανείς πιεντζντί στη χειραγώγηση πλήθους από το Νικολό Μακιαβέλι Μπίζνες Σκουλ για να πάρει δώσει εντολή να μπει σε whitelist.
(φαντασίωση είπες; χα χα χα. εννοείται καλόκαρδα γελάω, γιατί μου θύμισες μια εξαίρεση του κανόνα)
(When do more people watch online video than any other time ? From 10am to 5pm, mon to fri. Thats when 30pct of all online video viewing takes place. If you want to go a little earlier, for those that get to work early, add another 7pct. So that 37pct of all online viewing activity takes place from 7am to 5pm. Or put another way, about 50pct of all video viewing during WEEKDAYS (as opposed to 37pct for the entire week) happens from 7am to 5pm. Thats a big number.)
Αν πάλι το σάιτ του σωματείου το πήρε η μπάλα μιας ευρύτερης αλλαγής πολιτικής σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, δεν χρειάζεται να έχει κανείς πιεντζντί στη χειραγώγηση πλήθους από το Νικολό Μακιαβέλι Μπίζνες Σκουλ για να πάρει δώσει εντολή να μπει σε whitelist.
(φαντασίωση είπες; χα χα χα. εννοείται καλόκαρδα γελάω, γιατί μου θύμισες μια εξαίρεση του κανόνα)
Στο θέμα αναφέρομαι στο βιβλίο μου 'Η επιτήρηση των επικοινωνιών μέσω Internet στο χώρο εργασίας', εκδόσεις Σάκκουλα, 2007, και πράγματι εντοπίζω τον κίνδυνο (σελ. 36) κατηγορίας του εργοδότης παρεμπόδισης της συνδικαλιστικής δράσης. το ζήτημα είναι βέβαια εξαιρετικά πολύπλοκο και εφαρμόζονται πολλοί νόμοι ταυτόχρονα καθώς αναζητείται ισορροπία μεταξύ εργατικών δικαιωμάτων, προσωπικών δεδομένων, ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων κ.ά. Ήδη στο εξωτερικό (π.χ. Αγγλία το 2002) η κατάχρηση του διαδικτύου είναι ο υπ. αριθ.1 λόγος πειθαρχικού ελέγχου των εργαζομένων. Δυστυχώς επίλυση του ζητήματος με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, δεν έχει επιχειρηθεί, αφήνοντας το θέμα σε μια μάλλον γκρίζα ζώνη (το ζήτημα περιλήφθηκε σε προηγούμενη Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, αλλά η επιτροπή που προβλέφθηκε εκεί για να ασχοληθεί με το θέμα δε συστήθηκε ποτέ, από όσο ξέρω.). Παρουσίαση του βιβλίου μου μπορείτε να βρείτε εδώ: http://elawyer.blogspot.com/2007_06_01_archive.html
Στάθης Μίχος
Στάθης Μίχος
Σας ευχαριστώ κ. Μίχο. Είναι πράγματι πολύπλοκα τα θέματα αυτά. Γράφοντας εδώ έχω την τάση είτε να απλοποιώ υπερβολικά, είτε να τα κάνω πολύ σύνθετα έως ακατανόητα... Η προαίρεση είναι πάντοτε όσο γίνεται αγαθή και ελπίζω να φαίνεται. Δεν έχω ιδέα από νομικά. Όμως η πρότασή σας για την εισαγωγή Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων στις επιχειρήσεις μου φαίνεται ενδιαφέρουσα. Αμφιβάλλω ωστόσο αν τη σηκώνει το κλίμα στους χώρους δουλειάς. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το Δημόσιο. Το πρώτο πράγμα για το οποίο θα κατηγορηθεί ο θεσμός του Υπευθύνου είναι ότι "θέλουν να μας βάλουν μπάστακα ένα ακόμα τσιράκι της εργοδοσίας"... Ας υπάρχουν όμως οι προτάσεις κι ας αφήσουμε χώρο στην ελπίδα... Ευχαριστώ και πάλι.
Δημοσίευση σχολίου