<$BlogRSDUrl$>

19.7.08

Πώς έχασα, για μια ακόμα φορά, τον χρόνο μου [αλλά ενημερώθηκα]. 

προσοχή: κινδυνεύεις να χάσεις κι εσύ τον δικό σου (χρόνο).

[Ενημέρωση 19/7/2008]

Κανονικά θα έπρεπε να το βάλω στο τέλος του ποστ (που "έγραψα" στις 15/7/2008). Αλλά καλύτερα εδώ, πριν...

Ιδού ένα σενάριο για την υπόθεση "σβήσε - διόρθωνε" το οποίο, ακόμα κι αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, απαντά σε όλες σχεδόν τις απορίες μου (τις οποίες, είπαμε, προσπαθώ να διατυπώσω παρακάτω). Το σενάριο έγραψε κάποιος ανώνυμος φίλος στα σχόλια (στις 5:08 μμ) και το ανεβάζω εδώ (μαζί με τις ευχαριστίες μου). Το ίντερνετ είναι καλό μαζί μου:

Ιδού πώς έχουν τα γεγονότα. Η πρόεδρος του βαθμολογικού, μη θέλοντας να εμφανίσει πολλές «διαφορές» στο βαθμολογικό της κέντρο, δίνει την εντολή της πλαστογράφησης λέγοντας οτι έχει προφορική εντολή απ' το Υπουργείο.

Οι καθηγήτριες την εκτελούν. Το βράδυ, δύο απ' αυτές τα πίνουν με παρέα στην οποία παραβρίσκονται και συνδικαλιστές, εννοείται αντιπολιτευόμενοι, οι οποίοι και τις πείθουν οτι πρέπει να καταγγείλουν το γεγονός.

Σχόλιο 1. Η Τσοτσόλη είναι γνωστή ----- [Για να διαβάσεις τον -ανώδυνο- χαρακτηρισμό, δες τα σχόλια. Αυτό ονομάζεται κολπάκι για να κλικάρεις τα σχόλια...] στους κύκλους των καθηγητών. Απολύθηκε με πρόσφατη απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, αφού προηγουμένως είχε ξαναγίνει σχολική σύμβουλος και ούτως ή άλλως του χρόνου θα έβγαινε στη σύνταξη.

Σχόλιο 2: Ένας δημόσιος υπάλληλος και όχι υπαλληλίσκος, δουλοπρεπής ή αδιάφορος, όταν διορίζεται μαθαίνει μεταξύ άλλων οτι οφείλει να μην υπακούσει σε διαταγή προϊσταμένου του, όταν αυτή είναι παράνομη και βέβαια ζητάει να δει τη διαταγή- προφορικές διαταγές του Υπουργείου είναι σα να μην υπάρχουν.

Σχόλιο 3: Ο συνδικαλιστικός ζήλος για καταγγελίες πρέπει να συνοδεύεται κι από ενημέρωση για τις επιπτώσεις της καταγγελίας. Οι δύο καθηγήτριες ενώ είχαν ήδη κάνει την πλαστογραφία, έμειναν με την εντύπωση ότι θα τη γλυτώσουν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι νεοδημοκράτες συνδικαλιστές κατηγόρησαν τους αντιπάλους τους ότι τις πήραν στο λαιμό τους. Αυτός είναι ο λόγος που οι συνδικαλιστές τρέχαν καλοκαιριάτικα να ξελασπώσουν τις 2 καθηγήτριες, παρουσιάζοντάς τες ως θύματα.

Αν είναι θύματα, είναι θύματα της δικιάς τους αδιαφορίας, για να αποφύγω βαρύτερους χαρακτηρισμούς.

Σημεία των καιρών!


*

Το κυρίως (παρωχημένο) ποστ:

Η υπόθεση είχε κάνει ντόρο πέρυσι το καλοκαίρι αλλά την είχα ξεχάσει. Παρακάτω συνοψίζω (όπως και όσο μπορώ) ό,τι κατάλαβα διαβάζοντας, πρόσφατα, τα αρχεία ορισμένων εφημερίδων. Αν ήμουν σοβαρός θα έπρεπε να είχα διαβάσει όλες τις εφημερίδες, να είχα παρακολουθήσει ανελλιπώς τα δελτία ειδήσεων. Αλλά δεν μπορώ να διαβάσω πολλές εφημερίδες γιατί έχω να τελειώσω τα άπαντα του Καντ. Και μετά περιμένει το "Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο". Μπορεί να κάνω και κανένα μπάνιο. Δεν είμαι σοβαρός. Ό,τι κατάλαβα, κατάλαβα.

Έδωσαν οι μαθητές εξετάσεις Αγγλικών στις πανελλήνιες. Βαθμολογήθηκαν τα γραπτά τους από τους επιβεβλημένους δια νόμου δύο βαθμολογητές. Σε ένα βαθμολογικό κέντρο, στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, σε 33 γραπτά οι βαθμοί των βαθμολογητων είχαν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους [μεγαλύτερη από 12 μονάδες, στην κλίμακα 0-100]. Αυτά τα 33 γραπτά έπρεπε λοιπόν να αναβαθμολογηθούν. Αναβαθμολογήθηκαν, αλλά διαπιστώθηκαν και πάλι σοβαρές διαφωνίες/αποκλίσεις μεταξύ των, τριών τώρα, βαθμολογητών. Η διευθύντρια του βαθμολογικού κέντρου απελπίστηκε. Πήρε παράμερα τους καθηγητές και τους λέει παίδες αν δεν θέλετε να γίνουμε ρεζίλι καλοκαιριάτικα διορθώστε τους βαθμούς που βάλατε. Γιατί με τέτοιες αποκλίσεις ο κόσμος θα πει ότι βαθμολογήσαμε ρίχνοντας ζάρια. Για να σας διευκολύνω, στο υπουργείο άκουσα ότι αυτές οι καταστάσεις πρέπει να αποφεύγονται. Ξύστε, σβύστε, αλλάξτε τους βαθμούς [να δικαιολογούν μεν την αναβαθμολόγηση, να είναι δε πιο κοντά στον βαθμό του τρίτου βαθμολογητή] κι ούτε γάτα ούτε ζημιά... Μερικοί καθηγητές δέχτηκαν... υπάκουσαν... ποιος ξέρει;.. Ίσως κάποιοι να φοβήθηκαν... Η παρανομία όμως (και η αδικία εις βάρος των εξεταζομένων) ήταν προφανής.

[Σημειώνω ότι ο τελικός βαθμός που θα μπει σε αναβαθμολογημένο γραπτό προκύπτει, περίπου, από τον μέσο όρο των βαθμών των τριών βαθμολογητών. Πλησιάζοντας οι βαθμοί του πρώτου και του δεύτερου τον βαθμό του τρίτου διορθωτή, είναι πιθανό να ανεβεί ο τελικός βαθμός του υποψηφίου. Ενδέχεται λοιπόν η διευθύντρια (και κάποιοι καθηγητές, γιατί όχι;) να ήθελαν να πριμοδοτήσουν ορισμένους υποψηφίους...

Επειδή είμαι καλός άνθρωπος, υιοθέτησα την "είμαστε μπουρδέλο" εκδοχή κι όχι την από πάνω.]


*

Τελικά όλα ήρθαν στο φως:

Οι εφημερίδες: "Σε 33 γραπτά στο μάθημα των αγγλικών διαπιστώθηκε αλλοίωση-νόθευση, με διόρθωση της βαθμολογίας, ενώ υπήρχε η βαθμολόγηση από τον τρίτο βαθμολογητή, πράξη η οποία απαγορεύεται".


*

Βρίσκω ένα παλιότερο άρθρο του Έθνους (2007), τόσο μπερδεμένο που μου φάνηκε απαραίτητο να το κόψω και να το ράψω, μήπως και καταφέρω να βγάλω νόημα:

Την περασμένη Παρασκευή 29 Ιουνίου και ενώ είχαν περατωθεί η βαθμολόγηση και η αναβαθμολόγηση των γραπτών, στο βαθμολογικό κέντρο ειδικών μαθημάτων, που βρίσκεται στο Μουσικό Σχολείο της Πυλαίας Θεσσαλονίκης [...] η πρόεδρός [του κέντρου], Κ[ατερίνα] Τ-----, κάλεσε [...] [ορισμένους από; όλους;] τους καθηγητές - βαθμολογητές των Αγγλικών για τις πανελλαδικές εξετάσεις και τους ζήτησε να αλλάξουν τις βαθμολογίες [...] Ο στόχος της όλης μεθόδευσης ήταν [...] τα μόρια του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή [...] να προσεγγίσουν τον βαθμό του αναβαθμολογητή, ώστε να μην υπάρχουν κραυγαλέες αποκλίσεις που θα προκαλούσαν αντιδράσεις, αφού τα στοιχεία αυτά είναι στη διάθεση των υποψηφίων. [...] Εμβρόντητοι οι καθηγητές αντέδρασαν και ζήτησαν να πληροφορηθούν επίμονα για το αν νομιμοποιούνταν -και από ποιον- τέτοιες ενέργειες αλλαγής της βαθμολογίας, αφού αυτή είχε ήδη ολοκληρωθεί με τις νόμιμες διαδικασίες. Η απάντηση της κ. Τ----- ήταν ότι είχε προφορική εντολή από το υπουργείο Παιδείας.[...]
Μερικοί "εμβρόντητοι" υπέκυψαν στις οδηγίες της κ. Τ-----.

Θέλησαν να εξυπηρετήσουν την ανώτερή τους; Φοβήθηκαν μήπως γίνουν ρεζίλι όταν θα ανακοινώνονταν τα αποτελέσματα και γινόταν γνωστό (;) ποιος είχε διορθώσει τα συγκεκριμένα γραπτά; Όποια κι αν ήταν η αιτία "υπάκουσαν"... Αλλά
Δύο καθηγήτριες αντέδρασαν [και] ενημέρωσαν αρχικά τους προέδρους των ΕΛΜΕ [ΕΛΜΕ = Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης] και [κατόπιν] προσήλθαν στα γραφεία του περιφερειακού διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργο Κ-----, και κατέθεσαν έγγραφη καταγγελία.
Άραγε οι δύο καθηγήτριες “αντέδρασαν” αφού είχαν πειράξει και οι ίδιες τους βαθμούς με βάση τις οδηγίες της κας Τ-----;
Πολύ περίεργο μου φάνηκε το ότι πρώτα ενημέρωσαν τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους τους και ύστερα τους ανωτέρους τους (Δικαιούμαστε σε αυτήν την περίπτωση να μιλάμε για παρακράτος;).
Η πρόεδρος της Ε΄ ΕΛΜΕ, Αννα Ρ----- δηλώνει: «Αυτήν τη στιγμή ένας θεσμός που θεωρείται αδιάβλητος φαίνεται πως δεν είναι, γιατί έχουν γίνει κάποιες ενέργειες που δεν μας πείθουν για το αδιάβλητο των εξετάσεων. [...]»

*

Ένας χρόνος μετά (2008), από το Έθνος και πάλι:
Το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο του υπουργείου επέβαλε τελικά την ποινή της οριστικής παύσης στην πρόεδρο του Βαθμολογικού Κέντρου, η οποία [...] δεν είχε τεθεί σε αργία, και έβγαλε μάλιστα όλη τη χρονιά ως σχολική σύμβουλος στις Σέρρες. [...] Στις 8 βαθμολογήτριες [που συμμετείχαν στην αλλοίωση των βαθμών] επιβλήθηκαν ποινές αργίας και στέρησης μισθού από 90 έως 100 ημερών από τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Στο in.gr όμως διάβασα ότι η διευθύντρια του βαθμολογικού κέντρου απευθύνθηκε σε 19 καθηγήτριες. Τιμωρήθηκαν 8. Με τις υπόλοιπες 11 τι έγινε; Υπήρχε λοιπόν η δυνατότητα να αντιδράσει κανείς διαφορετικά στις εντολές (ή "εντολές") της διευθύντριας; Ο επαγγελματίας της ενημέρωσης κρίνει ότι δεν χρειάζεται να το ψάξει. Και συνεχίζει:
Μαζί με την πρόεδρο του Κέντρου και τις 8 βαθμολογήτριες [...] τιμωρήθηκαν και οι δύο καθηγήτριες που είχαν την τόλμη και την υπευθυνότητα να καταγγείλουν τα γεγονότα στη συνδικαλιστική τους οργάνωση, οδηγώντας τελικά στην αποκάλυψη του σκανδάλου. [οι υπογραμμίσεις δικές μου]
Το ότι κατέθεσαν έγραφη καταγγελία στον περιφερειακό διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ξεχάστηκε... Το αν συμμετείχαν κι αυτές στη "διόρθωση" των βαθμών δεν διευκρινίζεται... Ο επαγγελματίας δεν με βοηθάει να καταλάβω γιατί να μπει κανείς στον κόπο (με τόλμη και υπευθυνότητα) να καταγγείλει εκ των υστέρων μια βαρβάτη παρανομία (στην οποία ενδεχομένως συμμετείχε), όταν μπορεί να τηρήσει (με τόλμη και υπευθυνότητα) τον νόμο εξ αρχής; Κάτι δεν μου κάθεται καλά στο κείμενό του. Όμως
Για «αιτία πολέμου» κάνουν λόγο οι εκπρόσωποι των πέντε ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι θα προσβάλουν τις ποινές για τις καθηγήτριες, με πρώτες αυτές που κατήγγειλαν τα γεγονότα [και έπονται, προφανώς, οι υπόλοιπες που απλά υπάκουσαν!], ως μη νόμιμες, στο ανώτερο συμβούλιο του υπουργείου Εσωτερικών.

«Πρόκειται για άδικες και εξοντωτικές ποινές, που εξυπηρετούν την κυβερνητική σκοπιμότητα και όχι την απόδοση δικαιοσύνης. Ως τέτοιες προσβάλλουν το κοινό περί δικαίου αίσθημα και δεν πρόκειται να νομιμοποιηθούν από τον κλάδο μας», είπε στο «Εθνος» ο πρόεδρος της Γ ΕΛΜΕ Τριαντάφυλλος Μ-----.

«Για μας οι ποινές αυτές είναι casus belli.
Δεν μπορεί να τιμωρούνται υπάλληλοι επειδή εκτέλεσαν εντολές. Πρόκειται για αποφάσεις που αποσκοπούν στην τρομοκράτηση εργαζομένων, ενώ αποκρύπτονται οι πολιτικές ευθύνες, οι οποίες είναι πάνω από την πρόεδρο του βαθμολογικού κέντρου, καθώς οι εντολές είχαν δοθεί και σ' αυτήν από το υπουργείο Παιδείας»,τόνισε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Α ΕΛΜΕ Νίκος Α-----."
“Δεν μπορεί να τιμωρούνται υπάλληλοι επειδή εκτέλεσαν εντολές.” Κάτι μου θυμίζει αυτή η ατάκα αλλά δεν γράφω τίποτα γιατί θα παραβώ τον νόμο του Godwin.

Συμπέρασμα: Ο ελληνικός τύπος δεν κερδίζει το εν δυνάμει κοινό του [εμένα δηλαδή :)] γιατί όσοι δουλεύουν στις εφημερίδες αδυνατούν (ή δεν θέλουν) να μου δώσουν μια, λιγότερο ή περισσότερο, καθαρή εικόνα των γεγονότων. Το να έχω γνώμη και να μοιράζω χαρακτηρισμούς δεξιά κι αριστερά (ευθέως ή με πονηριά) το ξέρω κι εγώ. Για να βγάλω όμως άκρη χωρίς να χάσω χρόνο χρειάζομαι, επί πληρωμή, βοήθεια από επαγγελματία. Είναι που είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη και συμπεράσματα ακόμα και όταν διαθέτεις την καλύτερη ενημέρωση...

*

Από την άλλη, μπορεί να είμαι ηλίθιος.

*

buzz it!

 

Comments:
Κάποτε, δημοσιογραφία σήμαινε τρεχάτε ποδαράκια μου, επιτόπια έρευνα, και διασταύρωση· ή, τουλάχιστον, αυτός ο μύθος μου καλλιεργήθηκε...

Έχοντας τη δυνατότητα να διαπιστώσω με βεβαιότητα πλέον κάποια πράγματα, υποστηρίζω ότι η τρέχουσα δημοσιογραφία, όταν δεν είναι εξυπηρέτηση εργοδοτών και λοιπών συμφερόντων, είναι κατά κύριο λόγο κοπιπαστάδα ηλεκτρονικών δελτίων τύπου, υλικού από το web, πιστή μετάφραση από ειδησεογραφικά πρακτορεία και λοιπές υπηρεσίες παροχής υλικού, με συνδρομή, ή όχι, καθώς και από ό,τιδήποτε «γυαλίζει σαν χρυσός» στο web, πολλάκις δε παρουσιαζόμενο ως πρωτότυπο αποτέλεσμα του «δημοσιογράφου». Η έννοια δε της διασταύρωσης έχει αφαιρεθεί από το λεξιλόγιο, ή ως τέτοια νοείται η διαπίστωση της ύπαρξης του ίδιου ακριβώς ειδησαρίου σε 50, 100, 200 websites, που κατά διαβολική σύμπτωση, όλα, κάτω κάτω πιστοποιούν το copyright σε κάποιο AP, Reuters, ΑΠΕ, κ.ο.κ.
 
Είτε πρόκειται για τη μετάφραση του Ζάννα, είτε για το πρωτότυπο, ο Προυστ σαφέστατα θα σας συντροφεύσει πιο αποδοτικά και απείρως πιο ευχάριστα.
 
Αυτό το 19 πιθανόν να προέκυψε με ελαφρώς μπακαλίστικη αριθμητική, διότι πηγαίνοντας εκεί καθυστερημένα, μπήκε σε μια αίθουσα όπου βρισκόταν η κ. Τσοτσόλη και γύρω στους περίπου 20 βαθμολογητές, καθώς και ένα άτομο από το επικουρικό προσωπικό του β/κ, με τη σφραγίδα που χρησιμοποιείται όταν γίνονται αλλαγές στοιχείων.

Αλλά οι διώξεις θα στράφηκαν κατά των βαθμολογητών εκείνων που, να δεις πως το λέει, χρησιμοποιώντας σβήστρες, έσβηναν τους βαθμούς και πήγαιναν στην κυρία του επικουρικού προσωπικού, που τα σφράγιζε.

Οι υπόλοιποι δεν ήταν δα και φύλακες των αδελφών τους.

(η επικούρεια μάλλον τη σκαπουλάρησε, ε;)
 
*
@ Stazybο Hοrn

Μέχρι τώρα δεν έχω γνωρίσει εφημερίδα ή άνθρωπο ανάξιο της μοίρας του. Οι εφημερίδες [που τις αγαπάω πολύ] δημιουργούν μόνες τους τις προϋποθέσεις της καταστροφής τους. Το μπούγιο κι ο σαματάς έχουν κι αυτά και τα όριά τους. Έχετε δίκιο, καλύτερα ο Προυστ.

*
@ akindynos

Απαραίτητο άρθρο. Ευχαριστώ Ακίνδυνε. Από το άρθρο απομονώνω ένα σημείο της καταγγελίας τής μιας από τις δύο ανανήψασες:


“Στα προηγούμενα [γραπτά που είχε παρανόμως διορθώσει] δεν είχε κοιτάξει τα ονόματα των υποψηφίων (ούτε τα σχολεία τους), γιατί ήθελε να είναι αντικειμενική, στο συγκεκριμένο όμως γραπτό είχε το όνομα του σχολείου (γνωστό ιδιωτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης) και αποχώρησε από την αίθουσα, λέγοντας ότι η ενέργεια αυτή να τους καλέσει (η κ. Τσοτσόλη) είναι απαράδεκτη.”

Είναι πολύ περίεργη η αιτία η οποία ξύπνησε τον ηθικό λόγο μέσα της, δεν βρίσκεις; Βέβαια god moves in mysterious ways. Ενδέχεται ωστόσο μέχρι τότε να νόμιζε ότι κάνει επαναστατική πράξη στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο. Η ίδια φροντίζει να καλυφτεί από ανάλογα σχόλια, όπως διαβάζω παρακάτω:

“Η αντίδρασή της στο 8ο γραπτό ήρθε γιατί «θεώρησε ότι γίνεται κατάφωρη αλλαγή της βαθμολογίας και πραγματικά δεν είχε σχέση με το εάν προερχόταν από ιδιωτικό σχολείο ή όχι. Η τεράστια διαφορά και μόνο την έκανε να κοιτάξει το όνομα του σχολείου, καθώς δεν κοίταξε το όνομα του υποψηφίου ”

Σημειώνω επίσης ότι η κατάθεση της καταγγελίας έγινε παρουσία των προέδρων των ΕΛΜΕ κι όχι παρουσία των νομικών συμβούλων των ΕΛΜΕ, πράγμα που θα καταλάβαινα. Κι έτσι ένα πρόβλημα αφέλειας, άγνοιας, καλών προθέσεων ίσως, μετατράπηκε από πρόβλημα δικαιοσύνης σε αίτημα ατιμωρησίας. Σκανδαλίζομαι.

Αυτό που μου μένει τελικά είναι μια πολύ πικρή γεύση. Πώς έβαζαν άραγε βαθμούς αυτοί οι άνθρωποι, και δεν σκέφτομαι μόνο τις παράνομες διορθώσεις;

*
 
Επειδή εμένα ουδόλως με νοιάζει αν παραβώ τον νόμο του πως τον είπες, θέλω να σημειώσω πως οι καθηγητές συγκροτούν μια απ' τις αθλιότερες συντεχνίες που παρεπιδημούν στο νεοελληνικό κράτος. Δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη...
 
Περισσότερες σκέψεις, 90 μέρες ποινή στις δυο καταγγέλουσες και την μεταμελειθήσα, 95 στις υπόλοιπες. Τι είδους ευνοϊκή μεταχείριση είναι αυτή, εκτός κι αν το ζητούμενο είναι να περάσει αυτό ακριβώς το μήνυμα.

Αλλά έστω κι έτσι, τι σημαίνει "μεταμέλεια" όταν ομολογείς πλαστογράφηση; Ότι βάζεις τα κλάματα γοερά; Σκέφτομαι το ενδεχόμενο η μεταμέλεια να χρησιμοποιείται συνθηματικά, σαν ευφημισμός της συνεργασίας.

Όμως από τη στιγμή που η προϊσταμένη δεν αρνείται την ουσία των καταγγελιών, παρά δείχνει αόρατους εντολείς, σε τι θα μπορούσε να διευκολυνθεί το έργο της ανάκρισης από μια συνεργάσιμη κατηγορούμενη;

Χμμ, να υποδείξει ή να επιβεβαιώσει την εμπλοκή άλλων βαθμολογητών ίσως; Να διαψεύσει όσους ισχυρίζονται (τις καταγγέλουσες;) ότι η προϊσταμένη επικαλέστηκε συγκεκριμένο στέλεχος του υπουργείου παιδείας;

Και όλα αυτά για να πέσει από τις 95 στις 90 μέρες αργίας; Εκτός κι αν αντιμετώπιζε ποινή απόλυσης, για ποια πράξη όμως;

Ποιος ξέρει, ίσως σε μερικά χρόνια το δούμε σήριαλ στην τηλεόραση.
 
Εξω από το χορό πολλά λέτε.Αλίμονο στις καθηγήτριες που το κατήγγειλαν και σε αυτές που το παραδέχτηκαν.Το υπόλοιπο προσωπικό, επόπτες, αναβαθμολογητές,επικουρικό προσωπικό, βαθμολογήτριες .....δεν είδαν, δεν άκουσαν τίποτα?????
Απευθύνθηκαν εκει που έπρεπε, στον Περιφερειάρχη αφού επιβεβαιώθηκαν από νομικούς και συνδικαλιστές ότι η έντολη ήταν παράνομη αλλιώς κινδύνευαν να κατηγορηθούν για "ανέρειστες" κατηγορίες. Τα παιδιά σας ήθελαν να προστατέψουν και τον θεσμό των πανελληνίων... Δεν πήγαν από μόνες τους να ξαναδιορθώσουν αλλά τους κάλεσε με δόλιο τρόπο η πρόεδρος κρύβωντας το λόγο της συνάντησης....
 
Δηλαδή πάλι δε βγάλαμε άκρη; Κι εγώ που ψοφάω να βρω ενόχους να τους κατακεραυνώσω; Όλα σε τόνους γκρίζου μου τα δίνετε. Α ρε παλιές καλές εποχές, τότε που όλοι ήμασταν καλοί και αδικημένοι και οι κακοί ήταν οι Ναζί κι οι προδότες.
 
Συμφωνώ με τον Stazybo Horn. Αν θέλεις πραγματική δημοσιογραφία, υπό την έννοια της αποτύπωσης και ανάλυσης της πραγματικότητας, σίγουρα ο Προυστ είναι απείρως πιο αξιόπιστος. Δυστυχώς η μετάφραση του Ζάννα φτάνει μόνο τον πέμπτο τόμο και η λύση για τον έκτο είναι μόνο το πρωτότυπο (η μετάφραση του Ζαχαρόπουλου είναι άθλια).
 
Ιδού πώς έχουν τα γεγονότα. Η πρόεδρος του βαθμολογικού μη θέλοντας να εμφανίσει πολλές «διαφορές» στο βαθμολογικό της κέντρο, δίνει την εντολή της πλαστογράφησης λέγοντας οτι έχει προφορική εντολή απ' το Υπουργείο.
Οι καθηγήτριες την εκτελούν. Το βράδυ, δύο απ' αυτές τα πίνουν με παρέα στην οποία παραβρίσκονται και συνδικαλιστές, εννοείται αντιπολιτευόμενοι, οι οποίοι και τις πείθουν οτι πρέπει να καταγγείλουν το γεγονός.
Σχόλιο 1. Η Τσοτσόλη είναι γνωστή ηλίθια στους κύκλους των καθηγητών. Απολύθηκε με πρόσφατη απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, αφού προηγουμένως είχε ξαναγίνει σχολική σύμβουλος και ούτως ή άλλως του χρόνου θα έβγαινε στη σύνταξη.
Σχόλιο 2: Ένας δημόσιος υπάλληλος και όχι υπαλληλίσκος, δουλοπρεπής ή αδιάφορος, όταν διορίζεται μαθαίνει μεταξύ άλλων οτι οφείλει να μην υπακούσει σε διαταγή προϊσταμένου του, όταν αυτή είναι παράνομη, και βέβαια ζητάει να δει τη διαταγή- προσφορικές διαταγές του Υπουργείου είναι σα να μην υπάρχουν.
Σχόλιο 3: Ο συνδικαλιστικός ζήλος για καταγγελίες πρέπει να συνοδεύεται κι απο ενημέρωση για τις επιπτώσεις της καταγγελίας.
Οι δύο καθηγήτριες ενώ είχαν ήδη κάνει την πλαστογραφία, έμειναν με την εντύπωση οτι θα τη γλυτώσουν.
Είναι χαρακτηριστικό οτι νεοδημοκράτες συνδικαλιστές κατηγόρησαν τους αντιπάλους τους οτι τις πήραν στο λαιμό τους.
Αυτός είναι ο λόγος που οι συνδικαλιστές τρέχαν καλοκαιριάτικα να ξελασπώσουν τις 2 καθηγήτριες, παρουσιάζοντάς τες ως θύματα.
Αν είναι θύματα, είναι θύματα της δικιάς τους αδιαφορίας, για να αποφύγω βαρύτερους χαρακτηρισμούς.
Σημεία των καιρών!
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?