<$BlogRSDUrl$>

23.4.04

ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ. ( IV ) 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ: 4 στα 10
*
Όταν χρειάστηκε να μπω στο Γυμνάσιο, το ίδιο βιολί με παραλλαγές. Οι βαθμοί πάντα της ξεφτίλας. Θα εγκατέλειπα την τελευταία τάξη του Γυμνασίου, γιατί και 20 να έπαιρνα σε όλους τους διαγωνισμούς, πάλι βάση δεν έβγαζα. Γι’ αυτό και εγώ, τον καιρό των διαγωνισμών πήγαινα τα πρωινά σε κάτι κινηματογράφους στην Πατησίων κοντά στην Ομόνοια. Ροζικλαίρ, Αλάσκα, Ελλάς, Αθηναϊκό, ό,τι χειρότερο για ν’ αναπτυχθεί η αλητεία που με τραβούσε σα μαγνήτης. Ένα πρωϊ μπαίνοντας στο Σινέ-Ελλάς, ένιωσα στο σκοτάδι να μου βάζει κάποιος άγριο χέρι. Αυτόματα έγινε διάλειμμα και τότε είδα μπροστά μου το διευθυντή του σχολείου μου, κι από κει που με προσφωνούσε κατσαπλιά και αντάρτη, έγινα ο Γιωργάκης. Κράτησα το μυστικό του αλλά κι αυτός μου ξηγήθηκε μέγκλα: με πέρασε σε όλα τα μαθήματα!

( αύριον το τέλος )



buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?