<$BlogRSDUrl$>

15.5.07

kuk.gr 

Αποκαλύπτουμε σήμερα την πραγματική αιτία της απόφασης του Σαντάμ Χουσέιν να εισβάλλει στο Κουβέιτ το 1990: Η οικογένεια Μπενταλί.


(για λεπτομέρειες κλικάρετε εδώ κι εδώ)

Νομίζω ότι είναι Λιβανέζοι, αλλά το συγκεκριμένο τραγούδι το ηχογράφησαν στο Κουβέιτ. Μου αρέσει το τραγούδι. Το μουσικό σχήμα λιτό, όπως ήταν κάποτε απαραίτητο στην ποπ. Μπάσο, κιθάρα, πλήκτρα, κρουστά, φωνή. Και φωνή σωστή, έτσι μου φαίνεται. Πρωτοφανής η παρουσία γυναίκας κιθαρίστριας, γυναικών μουσικών εν γένει, για τα σημερινά δεδομένα του μουσουλμανικού κόσμου (σκάκι πάντως τους επιτρέπουν να παίζουν καμιά φορά, ειδικά αν είναι ωραίες). Οι στίχοι "Τhinking about the guys who made only trouble: They ignore what they are doing, they ignore what they are doing, they ignore what they are doing. Do you love me?" ανεπανάληπτοι. Τέλος, όπως επίσης επιβάλλεται στην ποπ, χωρίς ενδοιασμούς... Παρά το ότι μου αρέσει όμως, μου είναι πολύ δύσκολο να μην αστειευτώ.

*

Κι αυτό χάρη στην La, που ασχολείται σήμερα με ένα πραγματικά σημαντικό ερωτήμα (μη σου πω ότι είναι το μόνο σημαντικό).

*

*

buzz it!

 

Comments:
ΑΜΑΝ, παιδιά, ο Μπόρατ!
 
Ρε παιδιά κάνετε τόσο καλή δουλειά. Είναι κρίμα να πηγαίνει χαμένη εξαιτίας των υβριστικών σχολίων (ναι Σραόσα, εσένα εννοώ).

Επίσης θα ήσουν πιο κοντά στο, ασύγκριτο βέβαια, πρωτότυπο αν κατέληγες: περισσότερα στα αρχεία του kuk.gr
 
Α, κι αυτό το "they ignore what they are doing" μου ακούγεται σαν "ου γαρ οίδασι τι ποιούσι". Τα συμπεράσματα δικά μας, αν και είμαι βέβαιος ότι η ομάδα του kuk.gr δεν το αφήσει το θέμα, όπως κάνουν οι άλλοι.
 
Μάλιστα! Ο Σραόσα και ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ πάλι στα σχόλια, ο μισογύνηδες δεξιοί και ανέραστοι. Ο ΚΥΡΙΟΣ αυτός δεν μπορεί να μιλήσει διαφορετικά παρά μόνο με αυτή τη χυδαία ΔΙΑΛΕΚΤΟ. Δεν έχει άποψη, δεν έχει επιχειρήματα και προσπαθεί κάθε φορά να ρίξει το ΕΠΙΠΕΔΟ στο blog, μήπως έτσι επιβεβαιώσει και την δίκη του, χαμηλότατου ΕΠΙΠΕΔΟΥ παρουσία. ΝΤΡΟΠΗ.
 
Εννοείται ότι εννοεί 'ου γαρ οίδασι τι ποιούσι'.

Στα δικά μας τώρα, μπάρμπα: ρίχνω το παραλληλεπίπεδο -- αν και δε μιλω καλιαρντομόρτικα και δεν έχω έμπνευση στα αβατάρια -- με σπαμ και με εξυπνάδες:

Kazakhstan greatest country in the world.
All other countries are run by little girls.
Kazakhstan number one exporter of potassium.
Other countries have inferior potassium.

Kazakhstan home of Tinshein swimming pool.
It’s length thirty meter and width six meter.
Filtration system a marvel to behold.
It remove 80 percent of human solid waste.

Kazakhstan, Kazakhstan you very nice place.
From Plains of Tarashek to Northern fence of Jewtown.
Kazakhstan friend of all except Uzbekistan.
They very nosey people with bone in their brain.

Kazakhstan industry best in world.
We invented toffee and trouser belt.
Kazakhstan’s prostitutes cleanest in the region.
Except of course for Turkmenistan’s.

Kazakhstan, Kazakhstan you very nice place.
From Plains of Tarashek to Norther fence of Jewtown.

Come grasp the mighty penis of our leader.
From junction with the testes to tip of its face!
 
Φίλε ανώνυμε 12:11, πες τα να τ' ακούσουν.
 
Ναι, μωρέ, ο σοβαροφανής ο γκουγκλουζέλης και ο άλλος ο ασταμάτητος, αβούλιαχτος, απάτητος.

Μικρή Λουλού, σε αυτό το σημείο θέλω να σε συγχαρώ για τον όλο φρεσκάδα και αναμορφωτική παρέμβαση που αναδίδει / αναδύει / αποδύει / αποδίδει ο λόγος σου.
 
ti makami einai afto agapite Kuk? Ousak den einai, sabah den einai...

kai i allayi syghordias (i araye tetrahordou?) foveri

Stelios
 
spam
 
Αρτέμη,
Αυτό το γυναικείο γκρούπ στο Ιράν[ναι στο Ιράν] που παίζει ένα μίγμα παραδοσιακής μουσικής σε μοντέρνες φόρμες τόχει πάρει το αυτί σου ή το μάτι σου;

O γλυκύς Μπερεκέτης μήπως γνωρίζει κατιτίς παραπάνω;
 
*
Αγαπητέ Στέλιο, δεν έχω ιδέα. Οι μουσικολογικές σου απορίες μου θύμισαν ένα παλιό κείμενο ενός καλού φίλου. Δεν έχει άμεση σχέση με την απορία σου, αλλά αφορά το ψάρεμα και έχει πλάκα. Μπορεί και να το έχεις ήδη διαβάσει.
*
Τα αρχεία του kuk.gr (περίεργα ακούγεται αυτό...), με σπαμάρεις τη στιγμή που πρέπει. Μεγάλη υπόθεση...
*
Όχι, Γεώργιε, δεν τις έχω ακούσει.

Διαβάζοντας, έμαθα ότι, μετά την επανάσταση, στο Ιράν επιτρέπεται στις τραγουδίστριες να τραγουδούν μονάχα ενώπιον γυναικείου ακροατηρίου. Mπροστά σε άντρες μπορούν να εμφανιστούν μόνο αν είναι μέλη χορωδίας. (πηγή wikipedia: "Since Iranian revolution, Iranian female solo vocalists can only perform for female audiences. [...] Women vocalists may also perform for male audiences only as apart of a chorus.").

Άλλη πηγή πληροφοριών υπήρξε μια φίλη που σπούδασε εθνομουσικολογία και πήγε αρκετούς μήνες στο Ιράν για τη διπλωματική της εργασία (μάθαινε και τονμπακ). Απ ότι μου έλεγε, οι μουσικοί εν γένει, και ιδιαίτερα της κλασσικής περσικής, δεν χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης από το τωρινό καθεστώς. Αρκετοί αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης. Και οι περισσότεροι είναι άντρες! Φαντάζεσαι τι θα γίνεται με τις γυναίκες... Ευτυχώς υπαρχουν πάντα τα ακροατήρια των επάρατων ιμπεριαλιστικών χωρών...

Βέβαια σε μια χώρα 70 εκατομμυρίων κάθε ενδεχόμενο είναι πιθανό...
*
 
Η La βρήκε πάλι το κατάλληλο βίντεο.[Μου θυμίζει λίγο τους Residents.]
 
τα sixties του κουβέιτ ήταν γεμάτα με το δημιουργικό blend ΛεΠα με Καλιφορνέζικο ποπ. Νομίζω πως επιτέλους η ανατολίτικη μουσική βρήκε το δρόμο της προς τη δόξα.
 
Ω, τον κύριο Throgo. Τι κάνετε;
 
Βρε τι μας πιάνει με την ποπ κάθε χρόνο τέτοιες εποχές!
 
Ναi, γινόμεθα ελαφροί! Ίσως φταίει η άνοιξη γενικά, ίσως η γύρη ειδικότερα. Ποιος ξέρει; Χαίρε 0 comments.
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?